مرجع خبری پرسپولیس شايد به خاطر جوانى اش باشد اما ابراهيم شكورى مدافع پرسپوليس معتقد است كه اين تيم به دنبال هر ۲ جام است و اگر تمام بازى هاى خود را ببرند، در ليگ و جام حذفى قهرمان مى شوند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

• بازى با مقاومت سپاسى در شيراز چطور بود؟
– بازى خيلى سختى بود چون هر ۲ تيم به ۳ امتياز اين بازى احتياج دارند. مقاومت جايگاهش پايين جدول نيست چون يك تيم دونده و خوب است. ما در اين بازى برد مى خواستيم و از اول با همين تفكر كه ۳ امتياز را بگيريم وارد زمين شديم. خدا را شكر در نيمه اول ۲ گل زديم و به هدفمان رسيديم و در نيمه دوم از گل هايى كه زده بوديم محافظت كرديم تا ۳ امتياز بازى را از دست ندهيم.

• مقاومت در اين بازى مستحق باخت بود؟
– فوتبال است و هر كسى كه بهتر از موقعيت هايش استفاده كند برنده مى شود. ما بهتر از فرصت هايى كه داشتيم استفاده كرديم و مستحق پيروزى بوديم.

• پرسپوليس قصد باختن ندارد؟
– خدا را شكر حالا كه روى دور پيروزى افتاده ايم وكسى قصد ندارد كه ببازد. ما با همديگر عهد كرده ايم كه همه را ببريم. اگر ۴ بازى حذفى را ببريم ۲ تا جام را مى گيريم.

• خيلى خوشبينانه نيست؟
– نه، فوتبال است و اگر در حذفى ۴ بازى را ببريم، قهرمانيم. در ليگ هم ۷ بازى را ببريم، قهرمان مى شويم. سپاهان وارد مسابقات آسيايى شود، امتياز مى دهد، همين الان هم كه وارد آسيا نشده امتياز داده است و بيشتر هم امتياز خواهد داد. همه اين مسائل بستگى به اين دارد كه همه را ببريم.

• اين پرسپوليس همان تيم كرانچار است. دايى چكار كرده است كه اين تيم نتيجه گرفته است؟
– اگر تمرينات ما را ببينيد، متوجه فرق الان با آن زمان مى شويد. تمرينات ما از مسابقه سنگين تر است و همه مى خواهند خودشان را به آقاى دايى نشان بدهند تا وارد تركيب شوند. دايى هميشه دوست دارد برنده شود و اين مساله به بچه ها هم سرايت كرده است. همه بچه ها مى گويند كه مى خواهيم ببريم.

• مى گويند دايى تو را خيلى دوست دارد . راست مى گويند؟
– نمى دانم، بايد از خود آقاى دايى بپرسيد. من چون قبلا با دايى در سايپا بودم زمينه قبلى دارد و با من و محسن خليلى راحت تر از بقيه است اما اينكه مرا دوست دارد يا نه، بايد از خودش بپرسيد.

• بازى با آلومينيوم هرمزگان در جام حذفى را چطور پيش بينى مى كنى؟
– براى ما فرقى ندارد كه استقلال باشد يا آلومينيوم. بايد ببريم به خصوص اين بازى كه حذفى است و نبايد اشتباه كنيم. بايد ببريم تا به مرحله بعد برسيم. اگر ببازيم، راه برگشت نداريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)