مرجع خبری پرسپولیس : حميدرضا على عسكرى بازيكن جوان و آينده دار تيم پرسپوليس كه به علت مصدوميت بازى با مقاومت را از دست داد، در حال حاضر شرايط بهترى دارد و اميدوار است بتواند زودتر به تركيب پرسپوليس بازگردد. در ادامه گفت و گوى كوتاهى با وى انجام داديم كه در ادامه مى خوانيد:

 

• گويا مصدوم شده ايد؟
– متأسفانه مفصل پايينى كمرم مشكل پيدا كرده و با تمام تلاشى كه شد نتوانستم مقابل مقاومت بازى كنم، حتى همراه تيم به شيراز هم رفتم اما در نهايت بنابر تشخيص پزشك تيم به ميدان نرفتم.

• در مورد بازى با مقاومت براى ما صحبت مى كنيد؟
– بازى آسانى نبود، چرا كه تيم مقاومت از بازيكنان خوبى برخوردار است و تمامى آنها با انگيزه مضاعفى مقابل ما بازى مى كردند و حتى موقعيت هاى خوبى هم داشتند كه با واكنش به موقع دروازه بان ما دفع شد، در نهايت كسب 3 امتياز براى ما اهميت داشت كه توانستيم آن را به دست بياوريم و هوادارانمان را خوشحال كنيم.

• با توجه به توقف سپاهان، پرسپوليس مى تواند به قهرمانى فكر كند؟
– باخت هفته پيش سپاهان باعث شد تا اختلاف امتياز كمترى با پرسپوليس پيدا كند. برد مقابل تيم فجر هم ما را خيلى جلو انداخت و باعث شد تا روحيه زيادى پيدا كنيم؛ به همين علت اگر ما تمام بازيهاى آينده را ببريم مى توانيم به قهرمانى برسيم.

• بازى با آلومينيوم را چطور پيش بينى مى كنيد؟
– خوشبختانه ما ديدار گذشته خود را در جام حذفى با برد پشت سر گذاشتيم و اميدوارم با برد در اين بازى بتوانيم حداكثر امتيازات را براى قهرمانى جمع كنيم، البته نبايد هيچ تيمى را دست كم گرفت چرا كه اتفاقات فوتبال غيرقابل پيش بينى است.

• به اين بازى مى رسيد؟
– من دارم تمام تلاش خود را به كار مى گيرم؛ علاوه بر اين پزشك تيم هم روزى ۲ جلسه فيزيوتراپى را در برنامه تمرينى من قرار داده است و اگر كادر فنى پزشكى صلاح بدانند مقابل آلومينيوم به ميدان خواهم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)