مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی که در زمان زلاتکو کرانچار انتقادات زیادی به عملکرد او وارد بود، حالا نبودش در زمین کاملا احساس می شود. گفت و گوی کوتاه وی را بخوانید:

 

بادامکی در مورد آخرین وضعیتش می گوید: « خوشبختانه با توجه به پيروزي‌هايي كه طي هفته‌هاي اخير به دست آورده‌ايم شرايط من و مجموع تيم بسيار ايده‌آل است. طي چند روز گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و شرايط خيلي خوبي داريم. من هم تلاش مي‌كنم در تمرينات آماده نشان دهم تا بتوانم در مسابقات رسمي براي تيمم مثمرثمر باشم.
 وي  با اشاره به حضور علي دايي در تيم پرسپوليس ادامه می دهد:«حضور آقاي دايي در پرسپوليس با پيروزي‌هاي بزرگي براي ما همراه بوده و براي من افتخاري است كه در كنار او كار مي‌كنم و تاكنون خيلي چيزها را از او ياد گرفته‌ام. ما تلاش مي‌كنيم روند روبه روشد فعلي را تداوم بخشيده تا بتوانيم از حيثيت تيم پرسپوليس دفاع كنيم و روند رو به رشد خود را ادامه دهيم.»
این بازیکن قهرمانی در لیگ برتر را کار بسیار سختی می داند وکسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیار ا از اولویت ها می داند:

« به نظر من تيم سپاهان با توجه به اينكه فاصله امتيازي‌اش را با تيم‌هاي تعقيب‌كننده زياد كرده از شانس بيشتري براي كسب عنوان قهرماني برخوردار است و ما هم تلاش مي‌كنيم حداقل سهميه ليگ قهرمانان آسيا را تصاحب كنيم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)