مرجع خبری پرسپولیس : بهترين گلزن و ستاره اين فصل تيم استيل آذين تهران در پي صحبت هاي علي دايي مبني بر استقبال از حضور وي و مهدوي كيا در پرسپولیس گفت: تمام تمركزم بر روي استيل آذين است و در انتهاي فصل در اين مورد تصميم گيري مي كنم. 

 
      
 علي كريمي افزود: وضعيت بسيار خوبي داريم و خود را آماده ديدار مقابل استقلال تهران در جام حذفي مي كنيم تا با پيروزي در اين بازي جواز حضور در مرحله بعد را كسب كنيم.

وي گفت: در 2 بازي گذشته كه مقابل استقلال انجام داديم شكست خورديم البته در بازي دوم خوب ظاهر شديم اما استقلال توانست پيروز شود اما اين ديدار با 2 بازي گذشته متفاوت است و اميدوارم نتيجه بازي به نفع ما رقم بخورد.

كريمي در خصوص صحبت هاي علي دايي مبني بر استقبال از حضور وي در پرسپولیس گفت: هم اكنون بازيكن تيم استيل آذين هستم و تمام تمركزم را براي موفقيت اين تيم به كار گرفتم اما به هر حال بايد صبر كنيم و منتظر انتهاي فصل باشم و ببينم در آخر فصل جه اتفاقي مي افتد.

 

بهترين گلزن تيم استيل آذين كه با 12 گل زده در نيم فصل نخست عنوان آقاي گل ليگ را كسب كرد در مورد شانس خود براي كسب عنوان آقاي گلي در انتهاي ليگ گفت: از ابتدا برنامه اي براي آقاي گلي نداشتم ولي به هر حال در نيم فصل نخست اين اتفاق افتاد براي من نتايج استيل آذين مهم است و دوست دارم تيم موفق باشد و هچه خدا بخواهد همان مي شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)