مرجع خبری پرسپولیس :  مجتبى شيرى مدافع محجوب شيرازى پرسپوليس در گفت وگويى كه با ما داشت پاسخ هاى جالبى به سوالات ما داد. ماحصل اين مصاحبه را بخوانيد.


• از اوضاع و احوال پرسپوليس برايمان صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر تيم از نظر نتيجه گرفتن شرايط خوبى دارد. ما ۵ بازى متوالى است كه بردهاى خوبى آورده ايم. ۴ بردمان در ليگ باعث شد جايگاه سومى را در جدول بگيريم و به صدر جدول نزديك تر شويم و اميدوارانه تر از قبل بازى هاى باقى مانده مان در ليگ را پشت سر بگذاريم.در جام حذفى نيز برد خوبى در بوشهر داشتيم و گام اول را خوب برداشتيم ودر تلاش هستيم در بازى آينده مان در جام حذفى نيز نتيجه لازم را كسب كنيم.


• چه شناختى از حريف روز جمعه خودتان داريد؟
– درست است تيم آلومينيوم به لحاظ مهره و نفرات شايد بازيكن شاخص و مطرحى نداشته باشد اما نبايد اين تيم را دست كم بگيريم. آلومينيوم در ليگ يك در گروه خودش سوم است و اين يعنى روند حركتى اين تيم در سطح خوبى قرار دارد. ضمن ا ينكه مربى مثل بگوويچ هدايت اين تيم را برعهده دارد. بالاخره بگوويچ خودش مربى پرسپوليس بوده و روش بازى با تيم هاى بزرگ را بلد است. البته همه اين مسائل باعث نمى شود نه از حريفمان بترسيم و نه اينكه آنها را دست كم بگيريم. پرسپوليس اگر بازى هميشگى خود را ارائه دهد، شكست دادن اين حريف براى ما دور از دسترس نيست و قادر هستيم جواز صعود به مرحله بعدى را به دست آوريم.

• شايد مساله اى كه باعث نگرانى در آينده پرسپوليس است، غرور باشد. در اين مورد صحبتى نداريد؟
– همه بازيكنان ما حرفه اى هستند و حرفه اى فكر مى كنند. درست زمانى كه تيم در بوشهر مقابل شاهين باخت، خيلى ها از آغاز بحران پرسپوليس صحبت مى كردند، در صورتى كه نه تنها اينطور نشد بلكه تيم با شوك ناشى از آن شكست توانست بانتايجى خوب آن شكست را كمرنگ و بى اثر كند. ضمن اينكه على دايى با تجربه اى كه دارد هميشه به ما تاكيد مى كند كه نبايد غرور به تيم راه پيدا كند.
ما براى رسيدن به هدفمان همقسم شديم و نه غرور و نه نااميدى نمى تواند سد راه ما شود.

• پيش بينى ات از نتيجه بازى جمعه؟
– پيش بينى سخت است بازى در جام حذفى تك بازى است و حتما بايد برنده داشته باشد. به همين خاطر فرصتى براى جبران باقى نمى ماند با توجه به شرايط فنى، روحى و روانى تيم و استفاده از امتياز ميزبانى قطعا شانس پيروزى ما و رسيدن به مرحله بعدى خيلى زياد است. مطمئن باشيد برد در اين بازى براى ماست.

• حالا يك سوال ويژه؛ چند هفته اى است كه حضورت در تركيب پرسپوليس تداوم ندارد، فكر مى كنى علت چيست؟
اين نظر كادرفنى است كه من به آن احترام مى گذارم. البته تاكيد مى كنم نه از لحاظ بدنى مشكل دارم نه از جهت فنى و روحى. به هرحال نظر مربيان تيم اين است كه من هم با وجود اينكه نيمكت نشينى را دوست ندارم دست ازتلاش برنمى دارم ونااميد نمى شوم هيچ فوتباليستى نيمكت نشينى را دوست ندارد من هم از اين قاعده مستثنى نيستم. به هرحال كسانى كه تمرينات ما را از نزديك تماشا مى كنند، ديده اند كه با تمام وجود و انگيزه بالا در تمرين حاضر مى شوم و تلاش مى كنم تا افت نداشته باشم.

• در بازى با ايرانجوان در تركيب پرسپوليس بودى، چقدر اميدوار هستى مقابل آلومينيوم باز هم به تركيب بازگردى؟
– همانطور كه گفتم من از هر لحاظ آماده ام و منتظر چراغ سبز كادرفنى ام چه در اين بازى چه در بازى هاى ديگر اگر قرار باشد بازى كنم هيچ مشكلى ندارم و صددرصد آماده ام در خط دفاعى وظايف تدافعى و حفاظت از دروازه پرسپوليس را انجام دهم.

• اين سوالى است كه از همه پرسپوليسى ها مى پرسيم، آينده پرسپوليس را در پايان ليگ و جام حذفى چطور مى بينى؟
– به اميد خدا، همت بچه ها و كادرفنى سعى و تلاش ما اين است تاروزى كه شانس قهرمانى در ليگ را داريم به تلاش خود ادامه دهيم تا بهترين جايگاه ممكن را درليگ به دست آوريم. در جام حذفى نيز پرسپوليس شانس اول قهرمانى است كه اگر در ليگ، قهرمان نشديم، قهرمانى مان در جام حذفى قطعى خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)