مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر تعلیق این باشگاه به خاطر طلب مربی سابق این تیم را شایعه خواند و گفت: تا کنون هیچ اخطاری در این خصوص دریافت نکرده ایم.

 

عباس علیپور درباره احتمال تعلیق باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نكردن مطالبات 48 میلیونی نعیم سعداوی مربی پیشین پرسپولیس گفت: هیچ گونه اخطاری درباره این موضوع به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است و اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد مرجع اعلام آن كمیته انضباطی است نه افراد دیگر.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران تاكید كرد: اگر شخصی از باشگاه طلب دارد باید رسماً شكایت كند تا باشگاه با حضور كمیته انضباطی از عملكرد خود دفاع كند و كسی نمی تواند با مصاحبه پولی از باشگاه دریافت كند.

عباس علیپور درباره سفر پرسپولیس به امارات برای بازی دوستانه با تیم مریخ سودان هم گفت: اگر شرایط این سفر فراهم شود پرسپولیس فروردین به امارات می رود تا چند بازی تداركاتی برگزار كند . 

 

وی درباره اعضای هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس هم گفت : عضویت پنج تن از جمله یك زن در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست سرپرست این باشگاه با رئیس سازمان تربیت بدنی نهایی شده است و بر این اساس حبیب كاشانی پس از مذاكره نهایی با این نفرات؛ در صورت موافقت آنان؛ برای معرفی در اوایل سال آینده اقدام می كند.

 

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت : حضور یك نماینده مجلس ، یكی از استادان دانشگاه ، یك چهره ورزشی ، یك چهره اقتصادی و یك زن در جمع هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شده است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)