مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس با تاکید بر اینکه سهمیه بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی را پس خواهد گرفت؛ گفت: عابدزاده مي‌تواند در تمرينات حضور پيدا كند اما حق نشستن روي نيمكت را ندارد.

علي دايي عنوان كرد:‌ پس از يك روز استراحت امروز با يك شرايط جدي خودمان را براي بازي مقابل فولاد خوزستان آماده مي‌كنيم. در بازي روز جمعه هر دو تيم با هدف گرفتن امتياز به ميدان خواهند آمد. فولاد مي‌خواهد از منطقه خطر فرار كند و پرسپوليس دوست دارد به بالاي جدول نزديك شود.
وي گفت: پرسپوليس محكوم به برد و گرفتن 3 امتياز است. البته براي جلالي سرمربي فولاد خوزستان كه مدتي مربي من بوده است احترام خاصي قائلم و مي‌دانم روز سختي را در پيش دارم.

دايي در خصوص وضعيت احمدرضا عابدزاده گفت: همه حرف‌ها را مسئولان باشگاه زده‌اند. عابدزاده با پرسپوليس قرارداد دارد. ايشان مي‌تواند طبق هماهنگي كه من با باشگاه داشتم سر تمرينات پرسپوليس حضور يابد و يادداشت برداري كند و تا آنجايي كه مي‌توانست به ما كمك كند اما فقط در همين زمينه.
وي افزود: عابدزاده به هيچ عنوان در بازي‌هاي رسمي روي نيمكت پرسپوليس نخواهد نشست و ما با همين كادر فني ادامه خواهيم كرد اما حضورش در تمرينات و مشاوره دادن به ما بلامانع است.

سرمربي پرسپوليس در مورد بازي روز گذشته استقلال و استيل‌آذين تاكيد كرد:

اين بازي را نديدم و به اين گونه مسائل كاري ندارم. فقط 30 دقيقه وقت اضافه بازي را موفق شدم با رفع مشكلات شخصي‌ام ببينم اما درباره‌ آن حرفي ندارم.
دايي در جواب اين سئوال كه آيا براي افكار مجيد جلالي كه خيلي‌ها او را كامپيوتر مي‌نامند برنامه‌اي دارد اظهار داشت: من به اين حرف‌ها كاري ندارم. ايشان استاد من بوده است و روز جمعه مقابل او درس پس مي‌دهم و اميدوارم بتوانم پيروز باشم.

دايي درباره قرارداد خود گفت: من روز اول حرف‌هايم را با كاشاني زده‌ام و در هيات فوتبال قرارداد سفيدم را امضا كرده‌ام. مشكلي نيست و ناراحت و نگران نيستم و با قدرت به كار خود ادامه مي‌دهم؛ چون عاشق پرسپوليسم.
اين مربي همچنين در خصوص گفته‌هاي برخي رسانه‌هاي خارجي در بازي‌هاي المپيك ونكوور كانادا درباره وي گفت: اين لطف خدا است كه شامل حال من شده است. رسانه‌هاي خارجي نيز به من لطف دارند و اينطور من را مورد تقدير قرار داده‌اند كه در اين بازي‌ها حساس سراغ من را از خبرنگاران ايراني گرفته‌اند. اين موضوع فقط خواست خداست.

دايي در خصوص اظهارات قطبي درباره ليست تيم ملي خاطرنشان كرد: درباره اين مسائل زياد دوست ندارم حرف بزنم چون حرف‌هايم را بعداز بازي با آلومينيوم هرمزگان زدم. تا موقعي كه هستم از حق بچه‌هاي پرسپوليس دفاع مي‌كنم. به جز من خيلي‌ها از ليست تيم ملي انتقاد كردند و از تصميم آقايان ناراحت بودند. وقتي در تمرينات و بازي‌هاي پرسپوليس مي‌بينم كه بازيكنانم زحمت مي‌كشند اما مزد زحمات خود را نمي‌گيرند بايد ناراحت شوم. چطور قبلا بازيكنان من را مي‌ديدند اما الان نمي‌بينند؟

وي يادآور شد: به عنوان يك ايراني براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم چون اين تيم ملي براي ايران است و اميدوارم در بازي‌هاي آينده خود موفق باشد. مطمئن باشيد آنقدر تلاش خواهيم كرد تا سهميه‌هاي جامانده خود را از تيم ملي با تلاش و كوشش و جنگندگي بازيكنان پس گيريم و نشان دهيم كه مزد زحمات خود را با موفقيت در جام حذفي و در ليگ برتر مي‌توانيم بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)