مرجع خبری پرسپولیس : مذاکره کاشانی با مسئولان باشگاه استیل آذین

همانطور كه مى دانيد مسئولان باشگاه استيل آذين از مصاحبه اى كه از جانب حبيب كاشانى منتشر شده بود شكايت كرد، و خواستار ممانعت فدراسيون از ورود تيمها به بحث نقل و انتقالات اين تيم شده و در حقيقت ابراز ناراحتى كرده اند از تمايل كاشانى به جذب بازيكنان استيل آذين ديروز حسين هدايتى در اين رابطه با على كفاشيان و مهدى تاج صحبت كرده و آنها خواستار حل و فصل موضوع از طريق مذاكره شده اند. شنيديم كاشانى هم همين درخواست را به مسئولان استيل آذين ارائه كرده و قرار است در اين مورد نشستى صورت بگيرد.

 

پیشنهاد چرب به بازیکن مورد علاقه دایی
 گوشه و كنار خبر مى رسد كه يك پيشنهاد بسيار چرب براى محمدرضا خلعتبرى ملى پوش ذوب آهن ارائه شده كه رقم بسيار جالبى را دارد. اين اتفاق در زمانى افتاد كه خود اين بازيكن اعلام كرده بود فصل بعد به پرسپوليس خواهد آمد.

 شنيديم رقم قرارداد بسيار بالا است و از۶۰۰ ميليون تومان هم فراتر رفته است. البته خود اين بازيكن در مورد اين پيشنهاد و تيم پيشنهاد دهنده حرفى نمى زند اما گفته مى شود اين پيشنهاد توسط يك بازيكن مطرح به اين بازيكن ارائه شده است. هنوز نمى توان اظهار نظر دقيقى در اين رابطه كرد تا فصل تمام شود. مرجع خبری پرسپولیس صحت این پیشنهاد را تایید نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)