مرجع خبری پرسپولیس : حکایت گزارش های جواد خیابانی همچنان ادامه دارد و ما همچنان در تلاشیم تا دلیل اصرار رسانه ملی برای عدم استفاده از نیروهای جوان تر را پیدا کنیم!

 

در عصر یکی از آخرین آدینه های سال 88 کنار شومینه نشسته ایم و آماده ایم تا مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد را تماشا کنیم که ناگهان مجری برنامه فوتبال برتر می گوید: «سلام می کنم به همکار عزیزمان جواد خیابانی در ورزشگاه آزادی» و ما به این فکر می کنیم که احتمالا بازهم پس از پایان مسابقه باید تعداد سوتی های جواد خان را بشماریم.

هنوز چند دقیقه ای از بازی نگذشته که آقا جواد تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 50 هزار نفر اعلام می کند و البته لحظاتی بعد می گوید: «حالا همه 45 هزار نفری که به ورزشگاه آزادی آمده اند پرسپولیس را تشویق می کنند.»

نیمه دوم تازه آغاز شده و دوربین تلویزیونی علی دایی را نشان می دهد. زاویه دوربین به گونه ایست که اسکوربورد ورزشگاه هم در گوشه تصویر نمایان است. خیابانی در این لحظه می گوید: «حالا دایی در دایی را می بینیم!»

حمید علی عسکری توپ را از عادل کلاه کج گرفته و حرکت اورلب خود را آغاز می کند، خیابانی که در این لحظه خیلی هیجان زده شده می گوید: «این روزها علی عسکری که البته ما عادت کردیم به او علی عسکر بگوییم و البته از خانواده اش عذرخواهی می کنیم… (ما هر چه منتظر ادامه جمله شدیم فایده نداشت!)

چهره علیرضا محمد پخش می شود در حالی که او خود را برای حضور در زمین آماده می کند. خیابانی می گوید: «محمد فصل گذشته آنقدر خوب بازی کرد که افشین قطبی او را به تیم ملی فراخواند، ولی این فصل نیمکت نشین شده و بازیکنی که روی نیمکت بنشیند به تیم ملی دعوت نمی شود.» توضیح اینکه علیرضا محمد تنها ملی پوش پرسپولیس در لیست جدید قطبی است و اتفاقا پیش از شروع هفته 28 مدافع فیکس سرخپوشان در سمت راست بوده است!

و ما داشتیم با خودمان فکر می کردیم که آقا جواد آخرین باری که اخبار ورزشی را مطالعه کرده کی بوده و اساسا کی سطح اطلاعات برخی گزارشگران تلویزیون حداقل به روز خواهد شد! در افکارمان غرق شده ایم و ته صدای جواد خیابانی همچنان به گوشم می رسد و یاد قصه های مادربزرگ می افتیم…

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)