مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با فولاد بسیار دیدار سخت و نفس‌گیری بود اما خوشبختانه پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی توانست به هر 3 امتیاز این دیدار برسد.

 

“حسین بادامکی” اظهارداشت: اینکه می‌گویند پرسپولیس نتوانست موقعیت‌های چندانی روی دروازه فولاد خلق کند را اصلا قبول ندارم و نظر من خلاف این عقاید است. ما در نیمه اول 2، 3 موقعیت خوب و در نیمه دوم هم چند موقعیت خطرناک روی دروازه فولاد خلق کردیم. اتفاقا بازی بسیار منطقی را ارائه دادیم و خوشخبتانه تمام امتیازات را مال خود کردیم.

وی در مورد بازی خودش اذعان داشت: تمام سعی و تلاشم را کردم که جزو یکی از مهره‌های کارساز پرسپولیس باشم و امیدوارم که توانسته باشم رضایت کادر فنی را هم جلب کنم.

هافبک پرسپولیس درخصوص بازی با ملوان اذعان داشت: ملوانی‌ها در بازی قبلی شکست خوردند بنابراین با تمام قوا مقابل ما صف‌آرایی خواهند کرد. آنها می‌خواهند در حضور تماشاگرانشان بازی کنند اما ما هم برای آانکه بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم باید به هر 3 امتیاز این دیدار برسیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر در 7 بازی گذشته  موفق بودیم و تمام امتیازات را از آن خود کردیم. علت موفقیت ما در 7 بازی گذشته به این خاطر است که علی دایی روحیه جاه‌ طلبی و پیروزی را در بین بازیکنان دمیده و ما در همه بازیها با روحیه‌ای مضاعف و میل به بردن در میادین حاضر می‌شویم.

بادامکی در خصوص رسیدن به مقام قهرمانی گفت: رسیدن به این امر مهم بسیار کار سختی است زیرا سپاهان تیم پرقدرت و حریف قدری برای همه تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. البته امیدواریم که این فاصله 6 امتیازی را جبران کنیم اما کمی بعید است.

وی در خصوص تنها یک سهمیه از پرسپولیس در تیم ملی خاطرنشان کرد: وقتی اسامی تیم ملی اعلام شد از اینکه فقط یک سهمیه از پرسپولیس دعوت شده بود کمی تعجب کردم. زمانی که پرسپولیس خوب بازی نمی‌کرد این تیم کلی سهمیه در تیم ملی داشت اما حالا که به این خوبی کار می‌کنیم آیا این عادلانه  است که از پرسپولیس فقط یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود؟!

بادامکی ادامه داد: بالاخره قطبی سرمربی تیم ملی است و اینطور صلاح دیده که فقط یک بازیکن از پرسپولیس دعوت شود. امیدوارم در اردوهای بعدی این موضوع جبران شود و از پرسپولیس سهمیه‌ای بیشتری دعوت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)