مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در بازی دیروز از دقیقه 88 و به عنوان یار جانشین وارد میدان شد تا در این ارتباط شایعاتی مبنی برای اینکه دایی با افشین قطبی لج کرد، تا این بازیکن قربانی لجبازی این 2 مربی شود نقل محافل شود.

 

“علیرضا محمد” اظهارداشت: در این رابطه که چرا من دیروز به میدان نرفتم و از دقیقه 88 وارد زمین شدم هیچ نظری ندارم و بهتر است علت این موضوع را از علی دایی بپرسید. به عنوان بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد دارم و باید به تیمم متعهد باشم وظیفه دارم به نحو احسن کارم را انجام بدهم.

وی در خصوص شایعاتی که در مورد لجبازی دایی و قطبی در مورد خودش شنیده می‌شود،‌ اذعان داشت: تا آخر فصل اصلا به این حرفها و شایعاتی که پیرامون خودم می‌شنوم گوش نمی‌کنم. من سرم در لاک خودم است و بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شوم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: تمام سعی و تلاشم این است که جزو ترکیب 11 نفره باشم و بنابراین اصلا به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم و به این حرف و حدیثها گوش نمی‌کنم.

محمد در خصوص بازی نکردنش مقابل تیم ملی تایلند اذعان داشت: من تمام تلاشم را می‌کنم که همیشه جزو ترکیب فیکس قرار بگیرم. در بازی ایران و تایلند هم دوست داشتم در میدان حضور داشته باشم اما فکر می‌کنم به علت مصدومیتی که برایم مانده بود کادر فنی صلاح ندید که مرا به میدان بفرستد.  همین که به اردوی تیم ملی دعوت شدم خیلی خوشحالم و به نیمکت‌نشینی هم اعتراضی ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا دعوت از یک بازیکن پرسپولیس به تیم ملی منصفانه بود، جواب داد: خواهش می‌کنم مرا وارد مسائل حاشیه‌ای نکنید. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم که فقط در مورد خودم نظر بدهم. اگر به تیم ملی دعوت شدم با تمام وجودم بازی می‌کنم وگرنه برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

 همچنین محمد در مورد بازی امروز پرسپولیس و امیدهای استیل‌آذین‌های و گلی که به این تیم زد خاطرنشان کرد: گل بسیار زیبایی را به صورت چیپ وارد دروازه استیل‌آذین کردم. امیدوارم که در بازیهای رسمی پرسپولیس هم بتوانم نظیر چنین گلی را به ثمر برسانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)