مرجع خبری پرسپولیس : به این ترتیب اگر حبیب کاشانی رئیس فدراسیون شود و بخواهد قطبی را برکنار کند این اقدام به خصومت او و قطبی تعبیر نخواهد شد.

 

حاج حبيب كاشانى «مدير» باهوشى است، او كه از روحيات سرمربى تيمش مطلع است و مى داند دايى به اين زودى ها از مواضعش مقابل سرمربى تيم ملى عدول نمى كند، براى آنكه پرسپوليس در جريان اين تقابل و كدورت آسيب نبيند در آستانه بازى با تايلند از مهره هايى كه احساس مى كرد حقشان حضور در تيم ملى است دعوت به عمل آورد تا به آزادى بروند و از نزديك شاهد ديدار تيم كشورمان مقابل چشم بادامى ها باشند.

 

كاشانى با اين حركت به نتيجه رسيد
۱- سرپرست پرسپوليس كه در دعواى دايى با قطبى جانب دايى را گرفته بود با اين اتفاق كدورت احتمالى پيش آمده در دل سرمربى تيم ملى را زدود تا در صورتى كه به فدراسيون فوتبال رفت مشكلى با اين مربى نداشته باشد.
۲- اگر شايعه يا به عبارت بهتر «احتمال» حضور كاشانى در فدراسيون را – در آينده – بپذيريم، در صورتى كه حاج حبيب بخواهد بعد از اين جابه جايى قطبى را بركنار كند بهتر است تا كدورت ها رفع شده باشند زيرا اين امكان وجود دارد كه برخى بركنارى افشين را ماحصل «تسويه حساب هاى شخصى» قلمداد كنند..

۳- مطمئن باشيد كه متأثر از حضور پرسپوليسى ها در ورزشگاه، افشين قطبى در هنگام تنظيم ليست هاى بعدى تو رودربايستى گير مى كند و از اين تيم تعداد بيشترى را به تيم ملى فرا مى خواند.
۴- حضور بازيكنانى كه حق خودشان مى دانند تا در تيم ملى باشند دراستاديوم مردم را تحريك مى كرد تا با ديدن آنها به قطبى يادآور شوند كه بايد اين اسامى را نيز در فهرست هاى بعدى لحاظ كند. حرفى هم كه مردم بزنند «نظر» آنها قلمداد مى شود و كسى نمى تواند از مسئولان پرسپوليس گله كند.
كاشانى به وقتش «اعتراض» مى كند و به وقتش با حركاتى «نمادين» جو را تغيير مى دهد. با توجه به زمانى كه او دايى را به فوتبال برگرداند و با اين حركت چند نشان را هدف گرفت لذا جداً بايد هوش مديريتى اين فرد را ستود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)