مرجع خبری پرسپولیس : از نگاه شیث رضایی، حضور علی دایی به یکباره موجب متحول شدن پرسپولیس و کسب بردهای متوالی این تیم شده است.مدافع سرخ‌ها معتقد است که تیمش همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

 

دلیل اصلی موفقیت‌های اخیر پرسپولیس را چه عواملی می‌دانی؟

پرسپولیس فقط می‌برد چون با دایی تبدیل به تیم دیگری شده است و سرمربی جدید با خودش انگیزه، انسجام و نظم و دیسپیلین آورده است.7 برد پیاپی نشانه تاثیرگذاری دایی در پرسپولیس است.

 

فکر می‌کنی به لحاظ تاکتیکی، دایی چقدر توانسته پرسپولیس را متحول کند؟

 
در طول هر هفته روی نقاط ضعف و قوت حریفان بارها تمرین می‌کنیم و با برنامه به مصاف حریفان می‌رویم. برای لحظه به لحظه بازی‌ها و حتی ضربات کاشته و کوچک ترین مسائل هم برنامه داریم. به همین خاطر فقط به کسب سه امتیار فکر می کنیم و نتیجه تساوی هم برایمان شکست محسوب می شود.

 

 

برخی‌ معتقدند تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده می‌شود.

از حالا نمی‌توان راجع به آینده حرف زد. همه تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی و جایگاه بهتر در حال تلاش هستند و این خداست که تعیین‌کننده تیم قهرمان است.

 

با توجه به اتفاقات دو سال پیش شانس پرسپولیس را بیشتر از سپاهان نمی‌دانی؟

هیچ تضمینی برای تکرار اتفاقات قبلی وجود ندارد. ما برای به دست آوردن قهرمانی پله به پله پیش می‌رویم و در حال حاضر هم فقط به برد تیم ملوان فکر می‌کنیم.

 

چرا با وجود آمادگی خوب در پرسپولیس، کماکان از سوی قطبی به تیم ملی دعوت نمی‌شوی.

همه دیده‌اند که در لیگ نهم شیث رضایی عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است. حرف‌هایم را در مورد حضور در تیم ملی زده‌ام و فکر می‌کنم مجددا حرف زدن دیگر به لوث کردن مسائل قبلی می‌انجامد. من در چهار رده برای تیم ملی بازی کرده‌ام. پیراهن تیم ملی پیراهن مقدسی است که قطعا همیشه برای کسب آن تلاش خواهم کرد چون پوشیدن پیراهن تیم ملی را برای خودم یک افتخار می‌دانم.

 

خواندن ترانه پرسپولیس به همراه چند بازیکن دیگر با استقبال مواجه شده و حتی برخی بازیکنان معتقدند تو می‌توانستی خواننده شوی!

بازیکنان پرسپولیس نسبت به من لطف دارند.

 

اگر فوتبالیست نمی‌شدی چه شغلی را انتخاب می‌کردی؟

اگر فوتبالیست نمی‌شدم با افتخار به پدرم در کشاورزی کمک می‌کردم و قطعا در کشاورزی هم موفق می‌شدم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)