مرجع خبری پرسپولیس :  الناز شاكردوست بازيگر سينما و تلويزيون ايران از شنيدن خبر ازدواجش با عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس شوكه شده است.

 
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، او كه امروز با سيل تماس‌هاي تلفني در اين‌باره روبه‌رو شده در اين‌باره مي‌گويد: «اين خبر كاملا دروغ است و من آن را تكذيب مي‌كنم.» شما هم تكذيبي اين خبر را اعلام بكنيد. وقتي از شاكردوست درباره اينكه چگونه اين خبر منتشر شده سوال مي‌كنيم مي‌گويد: «راستش من خبر ندارم كه اين ماجرا از كجا روزنامه‌اي شده اما فكر مي‌كنم مربوط به روزي باشد كه آقاي حقيقي براي تماشاي يكي از فيلم‌هاي من به جشنواره آمده بود و ما با هم سلام و عليك كرديم»
او با به زبان آوردن اين نكته قرار است اين خبر را مورد پيگيري حقوقي قرار دهد در ادامه به شوخي مي‌گويد مهمترين خبرهاي دنيا بعد از يك روز فراموش مي‌شود و اميدوارم اين خبر هم همينطور باشد. نكته جالب اينكه پيشتر از اين هم يك فوتباليست ديگر شايعه ازدواج با اين بازيگر را مطرح كرده بود!

گفتنی است، شب گذشته خبری در رسانه های ورزشی کشور منتشر شد مبنی بر اینکه علیرضا حقیقی دروازه بان جوان پرسپولیس و الناز شاکردوست بازیگر سینما سه شنبه شب گذشته طی مراسمی با یکدیگر عقد کرده اند. حضور حقیقی در مراسم اهدا جوایز جشنواره فجر و برخورد صمیمانه این دو، همچنین شایعاتی که از آن زمان مطرح شده بود سبب شود خبر ازدواج این دو نفر خیلی زود در سطح گسترده پخش شود.

شاکردوست تاکنون در بیش از 20 فیلم سینمایی حضور داشته که از مهمترین آن ها می تواند به «مجنون لیلی» و «کیش و مات» اشاره کرد. حضور شاکردوست همواره باعث رونق گیشه های سینما شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)