مرجع خبری پرسپولیسمدافع پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با پیروزی در 6 بازی آتی خود می‌تواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند. مصاحبه “ابراهیم شکوری” را در ادامه بخوانید:

 

*بازی با فولاد چطور بود؟

– بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. در نیمه اول یک گل زدیم که داور اشتباها آن را آفساید اعلام کرد. در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و در نهایت هم پیروز میدان شدیم.

 

*اما فولادی‌ها معتقد بودند هر 2 تیم فوتبال خوبی ارائه نکردند؟

– اصلا این موضوع را قبول ندارم چون ما در این بازی فوتبال خوبی ارائه دادیم. 6 موقعیت صددرصد گل داشتیم و به نظرم بازی خوبی بود که تماشاگران هم لذت بردند.

*با این برد هفتمین پیروزی‌ پیاپی را بدست آوردید.

– حضور دایی قطعا در این موضوع تأثیر داشته است چون او انگیزه خوبی به همه بازیکنان داده است. ما امسال حتما باید یک جام را بدست بیاوریم و در صورتی که در 6 بازی باقیمانده لیگ 3 امتیاز را بگیریم امیدوار خواهیم بود تا به قهرمانی برسیم.

 

*از زمان حضور دایی فیکس به میدان می‌روی، عده‌ای علاقه شخصی دایی به تو را دلیل این موضوع می‌دانند.

– من زمان کرانچار نیز فیکس تیم بودم و خوب بازی می‌کردم. با این حال با حضور دایی انگیزه‌ام بیشتر شده و چون دایی به من اطمینان کرده، خوب بازی می‌کنم و تلاش می‌کنم بهتر شوم. قطعا دایی آبرویش را بیشتر از من دوست دارد و مطمئنا اگر بد باشم دایی هیچ وقت به من اجازه بازی نخواهد داد. موفقیت پرسپولیس برای من بسیار مهم است و برای این  موضوع تمام تلاشم را به کار می‌بندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)