مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 11:10 در زمين شركت واحد و در غياب حميدرضا علي‌عسگر و سامان آقازماني كه در تمرينات تيم اميد حضور دارند، آغاز شد.

تمرين امروز با دويدن آغاز شد و در ادامه كارهاي قدرتي، حفظ توپ و پرسينگ در دستور كار سرخپوشان قرار گرفت.

از نكات جالب تمرينات امروز مي‌توان به حضور بازيكنان مصدوم اشاره كرد. محمد پروين پس از نيم ساعت از آغاز تمرين با لباس شخصي حضور پيدا كرد و اشپيتيم آرفي نيز با عصا بر سر تمرينات حاضر شد.
علي‌عسگر نيز در دقايق پاياني تمرين به جمع سرخپوشان آمد و با دكتر زرينه صحبت كرد.

در جريان تمرين گروهي نيز شيث رضايي از ناحيه پشت پا مصدوم شد و پس از نيم ساعت از آغاز تمرين با دستور پزشك تيم براي فيزيوتراپي تمرين را ترك كرد. همچنين بادامكي پس از 35 دقيقه دچار مصدوميت شد.

تياگو براي تمديد رواديدش به سفارت برزيل رفته و در جريان تمرينات امروز غيبت داشت.

درگيري لفظي عليرضا محمد و نبي‌الله باقري‌ها در هنگام تمرين حفظ توپ، با تذكر دايي مواجه شد. باقري‌ها بدون محافظ صورت پس از مدت‌ها در تمرين حضور پيدا كرد.

ميثاق معمارزاده، در تمرينات حفظ توپ حضور يافت و پا به پاي بازيكنان تمرين كرد. وي در اين تمرين نشان داد كه كار با پايش خوب است. البته دايي اصرار داشت معمارزاده در اين مورد با دقت بيشتري به كارش ادامه دهد.

در دقايق پاياني تمرين حبيب كاشاني به جمع پرسپوليسي‌ها آمد و با بازيكنان مصدوم در مورد وضعيتشان و علي دايي به صحبت پرداخت.

20دقيقه پاياني بازيكنان پرسپوليس با بدنساز تيم به تمرين پرداختند. در اين بين شوخي بازيكنان با مولايي بسيار جالب توجه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)