مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس كه خود را براي ديدار مقابل ملوان بندر انزلي آماده مي‌كند تمريناتش را زير نظر علي دايي پيگيري كرد.


در ابتداي تمرين علي دايي حدود 10 دقيقه براي بازيكنان به صحبت پرداخت. محمد پروين با تاخير به ورزشگاه شركت واحد رسيد.

ميثاق معمارزاده با لباس شخصي در تمرين حاضر شد و قرار است فردا در خصوص آسيب‌ديدگي وي از سوي پزشكان اظهار نظر شود.

اشپيتيم آرفي و مهدي الهايي از غايبان تمرين امروز پرسپوليس بودند. جالب اينجاست كه علي دايي پس از گذشت يك ساعت از تمرين به دنبال الهايي مي‌گشت كه متوجه شد اين بازيكن در تمرين شركت نكرده است. 

دروازه‌بان‌هاي اين تيم زير نظر يحيوي به تمرين پرداختند. علي دايي در اواسط تمرين پا به توپ شد و در تمرينات سانتر از جناحين شركت مي‌كرد.

وي به سپهر حيدري در مورد دفاع، ميثم بائو در جايگيري ميانه ميدان، عادل كلاه‌كج در ضربات نهايي و سامان آقازماني به خاطر ندادن پاس‌هاي بدون مسئوليت تذكر داد.

نكته حاشيه‌اي تمرين امروز اين بود كه گزارشگران يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني يك مبل به كنار زمين آورده بودند و بازيكنان با نشستن روي آن با اين شبكه مصاحبه مي‌كردند. همين مصاحبه‌ها باعث بوجود آمدن بي‌نظمي‌هايي در تمرين امروز پرسپوليس شد.

كريم باقري 10 دقيقه زودتر از ساير بازيكنان با كسب اجازه از علي دايي محل تمرين را ترك كرد. 

شوت‌زني، سانتر از جناحين، ارسال پاس‌هاي كوتاه و فوتبال درون تيمي از آيتم‌هاي تمرين امروز پرسپوليس بود كه علي دايي كري شديدي در فوتبال با بازيكنان داشت و حتي در مواقعي آماده‌تر از آنها نشان مي‌داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)