مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت: آخرين نامه‌اي كه در مورد طلب سعداوي به پرسپوليس ارسال شده مربوط به تاريخ 8 دي است و پس از آن نامه ديگري به باشگاه ارسال نشده است.


عباس عليپور اظهار داشت: نعيم سعداوي اعلام كرده من پاسخگوي تلفن همراه حبيب كاشاني بوده‌ام اما اين ادعاي درستي نيست زيرا ايشان تا جايي كه بتواند تلفنش را پاسخ مي‌دهد و من هرگز چنين اجازه‌اي به خودم نمي‌دهم.

عليپور ادامه داد: براي سعداوي به عنوان يكي از پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس احترام خاصي قائل هستم اما با او در اين زمينه هيچ صحبتي انجام نداده‌ام و از صحبت‌هايي كه ايشان كرد احساس خوبي به من دست نداد و نوعي عدم آرامش در اين حرف‌ها ديده مي‌شد.

وي تاكيد كرد: مي‌توانيد از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال استعلام بگيريد كه رايي در مورد تعليق باشگاه پرسپوليس يا كسر امتياز از اين تيم صادر كرده يا نه

اما آخرين نامه‌اي كه به باشگاه در مورد طلب 48 ميليون توماني سعداوي به پرسپوليس ارسال شده مربوط به تاريخ 8 دي‌ماه 88 بوده كه مربوط به طلب پيرواني و سعداوي از باشگاه است.

 

پس از آن نامه ديگري به باشگاه ارسال نشده است. مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در مورد نحوه پرداخت مطالبات اين دو مربي گفت: قرار است از محل درآمد باشگاه از سازمان ليگ طلب اين دو مربي پرداخت شود و اگر هم چنين نشد باشگاه طلب آنها را پرداخت مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)