مرجع خبری پرسپولیس : مربی فولاد خوزستان در خصوص صحبتهای معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: وی بهتر است که ابتدا  ببیند پرونده من در چه مرحله‌ای است بعد اینطور صحبت کند.

 

“نعیم سعداوی” در خصوص موضوع طلبش از پرسپولیس و شکایت به کمیته انضباطی، بعد از شنیدن حرفهای معاون حقوقی پرسپولیس و اظهارنظر وی مبنی بر اینکه افرادی مانند سعداوی بهتر است که با این حرفها تیم را وارد حاشیه نکنند، اظهار داشت: می‌توانید از طریق کمیته انضباطی استعلام کنید و ببینید پرونده من در چه مرحله‌ای قرار گرفته است. گویا اطلاعات معاون حقوقی پرسپولیس از پرونده من کامل نیست. بهتر است وی اول در خصوص پرونده من که در کمیته انضباطی قرار دارد تحقیق کند بعد بگوید که تیم را وارد حاشیه نکنید.

وی ادامه داد: بعد از این جریان هنوز هیچ کدام از مسئولین باشگاه با من تماس نگرفتند تا در این خصوص صحبت کنیم. بهتر است شما هم برای اطلاع بیشتر از جریان پرونده من با کمیته انضباطی تماس بگیرید و صحت و سقمش را از آنجا بپرسید.

 به معاون حقوقی باشگاه هم توصیه می‌کنم که همین کار را بکند و بعد از اطلاع دقیق از پرونده من اظهار نظر کند که سعداوی می‌خواهد تیم را وارد حاشیه کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)