کمیته انضباطی در واکنش به ادعای سعداوی:

مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با رد ادعاي مربي سابق پرسپوليس اعلام كرد كسر امتياز در ليگ‌ برتر اعمال نمي‌شود.

 

محمد رضا آرويي، عضو كميته انضباطي در مورد كسر امتياز از پرسپوليس و تعليق اين باشگاه به دليل پرداخت نكردن طلب نعیم سعداوي اظهار داشت: طبق بند الف ماده 39 احكام مالي براي اجرا شدن محدوديت زماني دارند. احكام مالي كه براي اشخاص حقوقي مانند باشگاه‌ها صادر مي‌شود حداكثر ظرف مدت يك ماه بايد اجرا شوند. در غير اين صورت طبق اين ماده انضباطي باشگاه در صورت عدم تمكين مي‌تواند تعليق شود.

وي عنوان كرد: در مورد پرونده نعيم سعداوي بايد بگويم رأي او در كميته استيناف نيز تاييد شده است و پس از ابلاغ؛ باشگاه پرسپوليس حداكثر يك ماه فرصت دارد تا طلب اين مربي را پرداخت كند. البته هنوز يك ماه فرصت پرسپوليس به اتمام نرسيده و حدود 10 تا 15 روز از اين فرصت باقي است.

اين عضو كميته انضباطي تاكيد كرد: در صورتي كه يك ماه مهلت به پايان برسد و باشگاه طلب سعداوي را ندهد در اولتيماتومي حداكثر يك هفته به پرسپوليس فرصت مجدد خواهيم داد و در صورتي كه رأي تمكين نشد كميته انضباطي در نامه‌اي به سازمان ليگ خواهان پرداخت طلب طلبكار از محل درآمدهاي باشگاه مي‌شود.

آرويي در مورد كسر امتياز از پرسپوليس عنوان كرد: در ليگ برتر به دليل آنكه تيم‌ها هم درآمد از محل پخش تلويزيوني دارند و هم براي حضور در مسابقات وديعه مي‌گذارند كسر امتياز از تيم‌ها اعمال نمي‌شود و فقط در ليگ‌هاي دسته يك و 2 و 3 است كه مجبوريم تيم‌ها را تعليق كنيم و از آنها امتياز كم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)