مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با بیان اینکه هیچ شناختی از مهرداد اولادی ندارد، گفت: در ديدار با ملوان از رويارويي با پژمان نوري خوشحال مي‌شوم.


محسن خليلي پيرامون شرايط تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازي با ملوان بندر انزلي اظهار كرد: وضعيت خوبي داريم و روند رو به رشد پرسپوليس همچنان ادامه دارد. ما در هفته‌هاي گذشته نشان داديم كه به پيشرفت و نظم تاكتيكي فوق‌العاده‌اي رسيده‌ايم. همچنين بازي با فولاد براي ما بسيار خوب بود چرا كه نكات تاكتيكي زيادي داشت.

 

وي افزود: در بازي با ملوان به دليل ميزبان بودن آنها، كار ما بسيار مشكل خواهد بود. اما تغييراتي كه در بهتر شدن چمن ورزشگاه ملوان به وجود آمده مي‌تواند كمك‌ حال پرسپوليس باشد. پرسپوليس براي عقب نماندن از كورس مدعيان فتح جام، چاره‌اي جز پيروزي در اين مسابقه و بازي‌هاي آتي ندارد.


مهاجم تيم پرسپوليس درباره روبه‌رو شدن با بازيكنان سابق تيمش در تيم ملوان، چون مهرداد اولادي و پژمان نوري، تصريح كرد: تمام بازيكنان سابق پرسپوليس قابل احترام هستند. از اينكه دوباره پژمان نوري را مي‌بينم خوشحال هستم و او را يك بازيكن بسيار خوبي مي‌دانم.

ما سال‌هاي خوبي با هم در پرسپوليس داشتيم. اما با مهرداد اولادي هم‌بازي نبوده و ارتباطي هم نداشتم. نمي‌دانم او چقدر در نتايج گذشته تيمش موثر بوده چرا كه اصلا بازي‌هايشان را پيگيري نمي‌كردم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)