مرجع خبری پرسپولیس :حسين بادامكى هافبك پرسپوليس معتقد است؛ شرايط بازى ملوان و قضاوت سخت گيرانه داور مانع از آن شد تا بازى كيفيت مطلوب خود را داشته باشد.


• ملوان توانست نوار پيروزى هاى شما را قطع كند. در رابطه  با اين بازى براى ما صحبت مى كنيد؟
– بالاخره تيم ملوان هم تيم خوبى است و بازيكنان تكنيكى را در اختيار دارد، آنها با تمام انرژى و تلاش براى برد به بازى آمده بودند و مى خواستند حداقل امتياز را كسب كنند. متأسفانه ما در دقايق ابتدايى بازى گل خورديم و بعد از آن تيم ملوان ۱۱ نفره به كار دفاعى پرداخت و اين مسأله كار ما را دشوار كرد اما در نهايت توانستيم با گل به موقع آقا كريم به تساوى برسيم و از شكست نجات پيدا كنيم.


• فكر نمى كنيد اين امتياز از دست دادن در اين شرايط براى پرسپوليس خطرناك باشد؟
– متأسفانه ما در اين بازى به راحتى امتياز از دست داديم. چرا كه براى قهرمانى به برد در همه بازيها احتياج داريم و اين مسأله كار ما را خيلى سخت كرد.

در شرايط فعلى بايد چشم انتظار امتياز از دست دادن تيم هاى رقيب باشيم.  ما تمام تلاش خود را به كار مى گيريم تا در بازيهاى آينده چنين اتفاقى تكرار نشود. مطمئن باشيد كه پرسپوليس همچنان به دنبال قهرمانى خواهد بود.

• چرا بازيكنان پرسپوليس اين قدر خشونت به خرج مى دادند؟
– بازيكنان ملوان خيلى دونده و درگير بودند و در بعضى مواقع بازيكنان ما با آنها برخورد تن به تن پيدا مى كردند. داور خيلى سختگيرانه قضاوت مى كرد و از كوچكترين خطايى نمى گذشت و مدام سوت مى زد. به عقيده من بازيكنان ما خشن نبودند و شرايط بازى باعث مى شد كه در بعضى از صحنه ها خطا انجام دهند.

• بازى با پتروشيمى را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– بازى هاى جام حذفى تك بازى است و همين مسأله حساسيت اين بازيها را بالا مى برد. ما بايد مقابل تماشاگران حريف به ميدان برويم و همين باعث مى شود تا بازى سختى را پيش رو داشته باشيم. ما بايد حواسمان را جمع كنيم چرا كه در جام حذفى فرصت باخت و جبران آن را نخواهيم داشت.

• فكر مى كنيد تعطيلى ۳ هفته اى به ضرر تيمها باشد يا به نفع آنها؟
– به هر حال چاره اى نيست و بايد تابع قوانين ليگ باشيم. ضرر و نفع اين تعطيلات به برنامه ريزى تيم ها بستگى دارد، به هر حال اين فرصتى است كه اگر از آن استفاده كنيم مى توانيم در ادامه موفق تر عمل كنيم. اميدوارم كه با آمدن سال جديد همراه با قهرمانى پرسپوليس جشن بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)