مرجع خبری پرسپولیس : دلیل حضور طولانی مدت حبیب کاشانی به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس آیا به دلیل دوستی او با محمود احمدی نژاد است؟


نشریه همشهری ماه در جدیدترین شماره خود در یادداشتی تحت عنوان « آقای محله هاشمی» نوشت: « حبیب کاشانی در سال 84 بر سر انتخاب شهردار با علی آبادی اختلاف پیدا کرد اما او به واسطه دوستی با محمود احمدی نژاد و بر خلاف نظر علی آبادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد. کاشانی حتی همین حالا هم به رغم اینکه دشمنان زیادی دارد به واسطه دوستی با احمدی نژاد به کار خود ادامه می دهد.»
حبیب کاشانی در حال حاضر سرپرستی موقت پرسپولیس را در دست دارد. ماه هاست  این سمت او همراه با مشکلات قانونی اش تمدید می شود درحالی که سازمان بازرسی و  رئیس سازمان ورزش تاکید دارند که مدیران ورزشی باید به قانون تمکین کنند و یک شغله باشند اما حبیب کاشانی با عضویت در شورای شهر تهران همچنان سرپرستی پرسپولیس را  در دست دارد.

 این بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس سبب شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را تهدید به احتمال کاهش سهمیه های باشگاهی کند اما به رغم همه این مشکلات، کاشانی به فعالیت خود ادامه می دهد و هر بار وعده انتخاب مدیران باشگاه به تعویق می افتد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)