مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: بازی با ملوان دیدار بسیار خوبی بود حق ما بود که برنده بازی شویم اما اشتباهاتی صورت گرفت که در آخر به ضرر پرسپولیس تمام شد.

 

“محسن خلیلی” اظهارداشت: 2 روزی است بازی تمام شده و حرف زدن در خصوص این دیدار فایده‌ای ندارد و نمی‌توان به صراحت در مورد اشتباهاتی که از سوی داور صورت گرفت صحبت کنم اما باید بگویم حق پرسپولیس در دیدار با ملوان پیروزی بود و متأسفانه با اشتباهاتی که صورت گرفت نتیجه به ضرر پرسپولیس تمام شد.

وی در خصوص ضربه‌ای که از چند متری دروازه خراب کرد اذعان داشت: در آن لحظه ضربه را با پای راستم زدم اما متأسفانه توپ روی پایم جفت و جور نشد و من این ضربه را به بیرون زدم.

مهاجم پرسپولیس در مورد گلزنی کریم باقری اظهارداشت: مهم نیست چه کسی گلزنی کند مهم پیروزی تیم است. آقا کریم یکی از بزرگان پرسپولیس محسوب می‌شود و بسیار خوشحالم که وی در این بازی توانست گلزنی کند.

 درست است که من فورواردم و وظیفه‌ام گلزنی است اما اگر بازیکنان بتوانند گلزنی کنند و باعث موفقیت پرسپولیس بشوند هم خوشحالی می‌کنم.

خلیلی ادامه داد: هنوز 5 بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و ما برای کسب مقام قهرمانی بسیار امیدواریم. می‌خواهیم در هر 5 بازی باقیمانده پیروز شویم و منتظر هستیم تا سپاهان و رقیبان دیگر امتیاز از دست بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)