مرجع خبری پرسپولیس : مذاكره سپاهان با هوار ملا محمد اگر حتي فقط يك بازي رسانه‌اي هم باشد، براي به حاشيه بردن پرسپوليس در رقابت با بالانشين‌هاي اصفهاني كفايت مي‌كند.

 

شايعه‌اي كه باشگاه را بدجوري به خودش سرگرم كرده و پرسپوليسي‌هاي بدحساب امروز دنبال راهي مي‌گردند براي نشاندن بازيكن عراقي پاي ميز مذاكره. چيزي كه هوار اگرچه در زبان بر آن اصرار دارد اما هر بار يك جوري از انجامش طفره رفته كه البته خيلي هم عجيب نيست. او بعد ازآمدنش يك بار اعتراف كرد كه فكر مي‌كرده قرار است با پرسپوليس در ليگ قهرمانان خودنمايي كند. حالا هم منتظر نشسته تا فصل فوتبال ايران تمام شود و بعد اگر پرسپوليس توانست به آسيا برسد او به تمديد قراردادش هم فكر كند. باشگاه هم البته به خاطر رفتارهاي خودسرانه و بي‌انضباطي‌هاي گاه و بيگاه هوار ملا محمد اصراري براي ماندنش ندارد اما امروز، همه چيز فرق مي‌كند. هر چه باشد يك پاي قضيه سپاهان است و پرسپوليسي‌ها نمي‌خواهند كه جلوي رقيب اصفهاني چند ساله‌شان كم بياورند. چيزي هم كه به اندازه همين رقابت خارج از ميدان با سپاهاني‌ها اهميت دارد، تمايل علي دايي به در اختيار داشتن هوار ملا محمد است. سرمربي پرسپوليس آنقدر به بازيكن عراقي‌اش اعتقاد دارد كه نه تنها قبلا براي بخشش جريمه او پا پيش گذاشته بود، كه حالا هم به باشگاه توصيه كرده حتما قرارداد او را براي يك فصل ديگر تمديد كنند.

 حبيب كاشاني هم اين خواسته سرمربي را پذيرفته و گفته كه بعد از بازگشت پرسپوليس از اردوي نوروزي در امارات، با هوار به مذاكره خواهد نشست تا موافقت او براي تمديد قرارداد را جلب كند. چيزي كه هوار ملامحمد هم بدش نمي‌آيد كه «بشود» اما بر حسب شرايط، تصميم‌گيري را گذاشته براي بعد از گرفتن پول‌هاي امسالش و روشن شدن تكليف پرسپوليس و سهميه آسيايي‌اش. ديگر بازيكن خارجي پرسپوليس اما حال و روزش به اندازه هوار خوب نيست. اشپيتيم آرفي كه وقتي سرخپوش شد، همه پرسپوليس را تحسين كردند و او را برگ برنده‌اش خواندند حالا در پرسپوليس جايي بهتر از سكوها براي خود پيدا نمي‌كند و اگر خيلي خوش‌شانس باشد گاه فرصت نشستن روي نيمكت و گرم كردن كنار زمين را هم به او مي‌دهند. البته آرفي آنقدر بي‌حاشيه هست كه حتي در همين شرايط هم باشگاه حاضر است او را نگه دارد اما علي دايي ثابت كرده كه به اين مهاجم اروپايي اصلا اعتقاد ندارد و اميدي هم نيست كه در اين چند بازي باقيمانده تا پايان فصل، عقيده‌اش تغيير كند.
همين بي‌اعتمادي سرمربي است كه اشپيتيم را از ادامه حضور در پرسپوليس نااميد و به رفتن ترغيب‌اش كرده. او حتي چند روز پيش وقتي اين شايعه را كه «قلعه‌نويي، آرفي را مي‌خواهد» شنيد بي‌تاب شده بود و از خبرنگاراني كه تماشاگر تمرين پرسپوليس بودند مي‌پرسيد كه آيا واقعا سرمربي سپاهان خواهان جذب او شده و اگر شده، كجا آن را به زبان آورده. انگار كه او هم مي‌دانسته ممكن است همه اين حرف‌ها بهانه‌اي باشد براي هوايي كردن بازيكنان پرسپوليس و به حاشيه بردن اين تيم. اما خب اشپيتيم آرفي مانع ديگري را هم پيش رو دارد و‌ آن، قرارداد دوساله‌اش با باشگاه پرسپوليس است كه تازه فصل اولش دارد به آخر مي‌رسد و با رقابتي كه بين پرسپوليس و سپاهان افتاده بدون شك باشگاه بازيكنانش را ساده راهي اصفهان نخواهد كرد. مگر اينكه علي دايي به يكباره نگاهش به آرفي را عوض كند يا اينكه اتفاق ديگري بيفتد و ورق را به نفع مهاجم آلبانيايي‌تبار پرسپوليس برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)