کفاشیان معنی غرامت را نمی داند / بهترین خاطره ام حضور در پرسپولیس بود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پيشين تيم ملي گفت: شايد كفاشيان قرارداد مرا نديده باشد، ضمن اينكه دوست دارم از او معني كلمه غرامت را بپرسيد. او همه چیز را به شوخی می گیرد ولی من کوتاه نمی آیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، علي دايي  در خصوص آخرين ديدار پرسپوليس در سال 88 برابر پتروشيمي تبريز در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اظهار داشت: خوشبختانه تيم وضعيت خوبي دارد و بازيكنان با آمادگي تمرينات را دنبال مي‌كنند. 2 بازيكن مصدوم داريم كه به ديدار روز پنجشنبه نمي‌رسند، اما ساير افراد با قدرت رودرروي پتروشيمي قرار خواهند گرفت.
وي ادامه داد: بازي برابر پتروشيمي آن هم در تبريز بسيار سخت است، اما ما براي پيروزي و صعود به مرحله بعدي به مصاف اين تيم خواهيم رفت.

دايي در مورد حضورش در تبريز خاطرنشان كرد: يقين داشته باشيد پرسپوليس و تراكتورسازي بهترين هواداران ايران را دارند. همواره تبريزي‌ها نسبت به من لطف زيادي داشتند و مطمئنم در اين بازي نيز جو بسيار خوبي در ورزشگاه حاكم خواهد شد. اميدوارم بازي زيبايي را شاهد باشيم و هر تيمي كه مستحق است به مرحله بعدي رقابت‌ها صعود كند.

سرمربي پرسپوليس درباره تلخ‌ترين و شيرين‌ترين خاطره ورزشي خود در سال 88 عنوان كرد: اجازه بدهيد يك سري حرف‌ها را نزنم. تا حدودي شكست برابر عربستان تلخ‌ترين خاطره امسالم بود، اما در كل سال خوبي را داشتم، مخصوصاً زماني كه به پرسپوليس آمدم.

دايي در پاسخ به اين سئوال كه آيا شكست استقلال در دربي خاطره شيريني نيست؛ يادآور شد: اين موضوع طبيعي است و خدا را شكر مي‌كنم كه پرسپوليس پس از سال‌ها توانست استقلال را شكست دهد. اين امتياز برايم در پرسپوليس بسيار ارزشمند بود.

سرمربي سابق تيم ملي درباره اظهار نظر كفاشيان مبني بر اينكه وي از فدراسيون فوتبال درخواست غرامت كرده است؛ گفت: نمي‌خواهم در اين مورد زياد صحبت كنم، زيرا كاملاً مشخص است. به نظرم كفاشيان در اين مورد كمي بي‌اطلاع است و يا با مسائل حقوقي آشنايي ندارد. شايد وي اصلاً قرارداد مرا نديده باشد.
وي افزود: قرارداد من 3 ساله بوده، در حالي كه پس از يك سال و 9 روز مرا اخراج كردند. فقط حق و حقوق سال اول خود را دريافت كردم و با توجه به اينكه مرا اخراج كردند بايد حقوق 2 سال ديگر را نيز بدهند.

دايي با خنده‌دار خواندن مسئله غرامت تصريح كرد: مگر جنگ جهاني دوم است كه به دنبال غرامت گرفتن باشم؟ كفاشيان همه چيز را به مزاح و خنده تلقي مي‌كند و شايد اين بار نيز موضوع مرا به مزاح گرفته است، اما او اشتباه مي‌كند. اصلاً برويد از او بپرسيد معني غرامت چيست؟ آيا مي‌تواند توضيح دهد؟ آقايان نمي‌دانند چه واژه را در چه جايي به كار ببرند.

سرمربي سابق تيم ملي عنوان كرد: مطمئن باشيد تمام حق و حقوق خودم را دريافت خواهم كرد. قراردادم موجود است و هر زماني كه لازم باشد آن را در اختيار مردم قرار خواهم داد. من يك ماه پيش به كميته انضباطي شكايتم را ارسال كردم و آنها اعلام كردند در حال پيگيري اين موضوع هستند، اما نمي‌دانم چرا تاكنون طول كشيده است. از شريفي در خواست دارم در اين هفته جواب مرا بدهد.

دايي با اشاره به ارسال شكايت به فيفا خاطرنشان كرد: مطمئن هستم در ايران به نتيجه خواهم رسيد، اما در صورتي كه به خواسته خود نرسم مطمئن باشيد از طريق مقامات بالاتر و فيفا شكايتم را پيگيري خواهم كرد. تا زماني كه حق و حقوقم را دريافت نكنم كنار نخواهم نشست.

وي در ادامه گفت: دوست دارم اين موضوع در ايران حل و فصل شود و به فيفا كشيده نشود. مطمئن باشيد اگر مي‌خواستم به فيفا شكايت كنم از ابتدا اين كار را مي‌كردم، زيرا تاكنون جواب خود را گرفته بودم، اما احترام گذاشتم و دوست دارم در مملكت خودم اين موضوع حل شود. اميدوارم آقايان به جاي راه‌هاي فرار از اين موضوع، به دنبال حل كردن آن باشند.

سرمربي پرسپوليس درباره اردوي تداركاتي اين تيم در امارات خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي ويژه‌اي براي اين اردو در نظر گرفته‌ايم و اميدوارم در تعطيلات عيد با اين تمرينات به مرز آمادگي كامل برسيم و در رده‌هاي بالاي جدول قرار گيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)