مرجع خبری پرسپولیس : از دل باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود که علی دایی لیست فصل بعد خود را نوشته و سید مهدی رحمتی را برای ایستادن درون دروازه کاندیدا کرده است.

 

فصل هنوز به پایان نرسیده اما مذاکره‌ها برای آغاز نقل و انتقالات از همین روزهای پایانی فصل استارت خورده. البته این کار چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد اما آنچه حقیقت دارد اینکه هر باشگاهی بتواند گوی سبقت را از سایر رقیبان برباید و براساس برنامه‌ریزی‌های پیش رو بازیکنان مورد نظر را جذب کند از همین حالا برای قهرمانی لیگ دهم خیز برمی‌دارد.

 

اولین پستی که باشگاه‌ها به دنبال مهره‌ای ارزشمند برای آن می‌گردند، دروازه‌بانی است. با رفتن دروازه‌بانان خارجی از کشور این دغدغه در باشگاه‌ها شدت یافته است و همه سعی دارند از بین گلرهای موفق لیگ برتر بهترین را به عنوان مرد شماره یک انتخاب کنند.

 هرچند دروازه‌بانانی که پیش از این از خارج از کشور در لیگ شاغل می‌شدند، کیفیت چندانی نداشتند اما فاصله فنی آنها با برخی از دروازه‌بان‌های حاضر در کشور باعث می‌شد تا خیال چند باشگاه از این بابت راحت باشد. به هرحال در شرایط کنونی نگاه تیم‌هایی که اغلب در کورس قهرمانی قرار می‌گیرند به شماره یک تیم ملی است.

 

این باشگاه‌ها دوست دارند گلر اول تیم ملی مسوولیت حفاظت از دروازه‌هایشان را عهده‌دار شود. در همین راستا هر روز شنیده می‌شود که یکی از تیم‌های موفق لیگ برتری با سید مهدی رحمتی وارد مذاکره شده‌اند. هرچند این مذاکره‌ها از سوی باشگاه‌ها و سید مهدی رحمتی تکذیب می‌شود اما به نظر نمی‌آید تمام این اخبار هم شایعه باشد.

با شدت گرفتن شایعات اخیر در مورد جذب این دروازه‌بان، باشگاه سپاهان هم برای تمدید قرارداد با دروازه‌بان اول خود وارد عرصه مذاکره شده است و اصرار دارد تا پیش از پایان فصل این قرارداد را تمدید کند. سپاهان برای تمدید قرارداد، دست دروازه‌بان خود را باز گذاشته است و تمایل دارد با هر شرایطی که شده است او را حفظ کند.

آمار مناسب و قابل قبول سید مهدی رحمتی در فصل جاری مسوولان سپاهان را بر آن داشته تا از همین حالا باب مذاکرات را با او باز کنند. این درحالی است که از دل باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود که علی دایی لیست فصل بعد خود را نوشته و سید مهدی رحمتی را برای ایستادن درون دروازه کاندیدا کرده است.

مذاکرات جسته و گریخته پرسپولیس و قول‌های ضمنی به این دروازه‌بان او را بر سر دو راهی قرار داده تا برای فصل آینده در انتخاب تیم مردد باشد. باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای همکاری با سید مهدی رحمتی اعلام کرده است و رحمتی هم که سه سال پیاپی تا پای قرارداد با پرسپولیس پیش رفته، برای پذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس شرایط خود را به صورت ضمنی اعلام کرده است.

شنیده می‌شود یکی از این شرایط وضعیت قرارداد سال آینده دروازه‌بانان کنونی پرسپولیس است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)