مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر ضربه‌اي كه به چشمم خورد محكم‌تر بود، بينايي‌ام را از دست مي‌دادم.

 

نبي‌ا… باقري‌ها درباره مصدوميت خود از ناحيه چشم اظهار داشت: در تمرين روز چهارشنبه با تكل محمد منصوري از ناحيه چشم به شدت آسيب ديدم. براي سه، چهار ساعت بينايي خودم را از دست دادم و وقتي به دكتر متخصص مراجعه كردم گفت اگر ضربه وارده شديدتر بود، بينايي ام را از دست مي دادم.

وي گفت: دلم مي خواست امروز مقابل تراكتورسازي به ميدان بروم اما قسمت اين بود كه مصدوم شوم و اين ديدار را از دست بدهم. با توجه به اينكه سابقه حضور در تراكتورسازي و بازي مقابل تماشاگران تبريزي را داشتم انگيزه بالايي براي رويارويي با اين تيم داشتم.

باقري‌ها تاكيد كرد: پزشكم اعلام كرد بايد چهار روز به چشمم استراحت بدهم. چشم سمت راستم ورم كرده و به گفته دكتر از داخل خونريزي ميكروسكوپي كرده و شانس آورده ام كه قرنيه ام آسيب نديده است.

مدافع سرخپوشان در ارتباط با پايان قراردادش با پرسپويس در پايان فصل جاري گفت: قرارداد من با اين تيم تمام مي شود. پيشنهادهايي دارم اما اولويت من براي انتخاب پرسپوليس است و اگر شرايط مهيا باشد دوست دارم بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)