مرجع خبری پرسپولیس : از همه تكذيبيه‌ها و «ليست نداريم»‌ها كه بگذريم، حبيب كاشاني و علي دايي امروز پرسپوليس فصل آينده را مي‌بندند، البته فعلا روي كاغذ اما حداقل‌اش اين است كه تكليف بازيكنان زودتر روشن مي‌شود.

 

علي دايي قبلا يك سري از بازيكنان را براي تمديد قرارداد معرفي كرده بود و امروز هم قرار است درباره بقيه تصميم بگيرد تا از فرداي بازي با صبا، بازيكناني كه او مي‌خواهد، در طول هفته‌اي كه پيش‌رو داريم يك به يك پاي ميز مذاكره با حبيب كاشاني بنشينند، شرايط باشگاه را بشنوند و از شرط و شروطشان بگويند.

 

 آنهايي هم كه تا آخر هفته كسي به باشگاه دعوت‌شان نمي‌كند بايد تا آخر فصل منتظر تسويه حساب بمانند. مامور مذاكره با بازيكنان تيم‌هاي ديگر هم يكي از نزديكان حبيب كاشاني و مثلا مشاور اوست كه همين چند روز پيش به عنوان مدير نقل و انتقالات باشگاه انتخاب شد.

 

 

 

مثل دو فصل پيش، كاشاني تصميم گرفته سقفي را براي مبلغ قراردادها تعيين كند كه البته اين سقف شامل تبصره و بندهاي مختلفي هم هست و مهمتر از همه اينكه تاكيد شده دو جاي خالي بايد در ليست پرسپوليس فصل آينده باقي بماند.

 

بحث ديگر، مربوط به بازيكنان خارجي است كه اتفاقا پرسپوليس دل خوشي از آنها ندارد. براي همين حبيب كاشاني به دايي تاكيد كرده كه در تيم فعلي آينده، بيش از يك بازيكن خارجي را نخواهد پذيرفت و تازه آن‌هم با شرط و شروط.

 

 از جمع خارجي‌هاي امروز، وسلي و تياگو با وجود تلاش مدير برنامه‌هايشان جايي در ليست دايي ندارند و آرفي هم كه منتظر است فصل تمام شود و برود. فقط مي‌ماند هوار ملامحمد كه اگر اعتقاد دايي به عملكرد فني‌اش نباشد او هم بايد برود و البته اگر كاشاني بتواند سرمربي را راضي كند، اين عراقي هم مي‌رود تا يك خارجي بي‌حاشيه و البته سطح بالاتر جاي او را بگيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)