90 دیشب با همیشه متفاوت بود

 

مرجع خبری پرسپولیس : در همین لحظه بود که ناگهان قطره اشکی روی صورت سرمربی پرسپولیس سرازیر شد و برای لحظاتی بیننده تلویزیونی را میخکوب کرد!

 

دوشنبه شب عادل فردوسی پور و برنامه 90 شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند که موجب شد فوتبالدوستان ایرانی تا ساعات منتهی به صبح به اتفاقات این برنامه بیندیشند!

 

ابتدا بابک معصومی سرمربی موفق تیم فوتسال پرسپولیس مهمان فردوسی پور و 90 بود و بعد از آن ناصر حجازی و رسول کربکندی به استودیو 90 آمدند تا در خصوص قانون منع حضور دروازه بان خارجی در لیگ برتر بحث و تبادل نظر شود.

 

دیدن چهره ناصر حجازی اسطوره آبی ها حتی برای طرفداران دو آتشه پرسپولیس هم خوشایند بود زیرا ناصر خان پس از یک دوره مبارزه سخت با بیماری سرطان مراحل نهایی درمان را طی می کند و تا حدود بسیاری سلامت خود را بازیافته است.

 

 

 

در اواخر این قسمت از برنامه اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که روی خط 90 آمده بود از فردوسی پور خواست تا در خصوص پاک بودن فوتبال از حجازی و کربکندی سوال کند!

 

هنگامی که فردوسی پور این سوال را از حجازی پرسید وی که به سختی و آهسته سخن می گفت در کنایه ای تلخ پاسخ داد: «باید دید کجای مملکت ما پاک است که توقع پاکی فوتبال را داریم(!) همه چیزمان باید با هم همخوانی داشته باشد.»

 

فردوسی پور که انتظار چنین پاسخی را نداشت برای چند ثانیه دستپاچه شد و جو سنگینی در استودیو برنامه 90 حاکم بود.

 

پس از آن مصاحبه ای از علی دایی در خصوص اظهارات آیت اللهی در خصوص مطالبات سرمربی کنونی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال پخش شد که اظهارات دایی نیز در نوع خود جالب بود.

 

وی که آشکارا متاثر شده بود در این خصوص گفت: «همه می دانند که علی دایی چطور زندگی کرده و چطور به ثروت رسیده است. اما آقایانی که یکشب از خانه صد متری به قصر رسیده اند باید پاسخگو باشند» وی با اشاره به صحبت های اخیر مسئولان فدراسیون و برخی نمایندگان مجلس گفت: «در دین ما پرده دری و تفتیش در زندگی شخصی مردم گناه است و مطمئنا اگر به چنین مسائلی اعتقاد نداشتم حرف های بسیاری می زدم تا حقایق برای مردم روشن شود»

 

دایی افزود: «از سال 2006 تا کنون 4 سال می گذرد و در این 4 سال من سختی بسیاری کشیده ام اما عشق به مردم و عشق به خدمت کردن به آن ها سبب شده آن ها را فراموش کنم» در همین لحظه ناگهان یک قطره اشک روی صورت سرمربی پرسپولیس سرازیر شد و بیننده تلویزیونی را برای دقایقی میخکوب کرد!

 

دایی ادامه داد: «آن روز یک قربانی می خواستند و من قربانی شدم. درست مثل پایان جام جهانی اما هر بار که زمین می خورم با اراده می آیم و به لطف خدا جایم را پس می گیرم. همه مردم می دانند دایی برای رسیدن به اینجا چقدر زحمت کشیده و عده ای که یک شبه پولدار شدند ، چه کرده اند. خیال آقایان راحت . تیم ملی برای من تمام شد و دیگر پشت سرم را هم نگاه نمی کنم»

 

 انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)