مرجع خبری پرسپولیس : امیرقلعه نوعی سرمربی پر ادعای سپاهان و اسطوره باشگاه آبی ها با نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از راهیابی به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا بازماند. بازتاب این شکست را در رسانه های منطقه می خوانید:

 

 
باخت سپاهان و العين و عدم صعود تيم صدرنشين ليگ ايران به دور دوم جام قهرمانان باشگاه‌ها آسيا در حالي كه اين تيم مجموعه‌اي از ستارگان فوتبال ايران را در اختيار دارد بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي كشورهاي عربي داشت.

 

 دبي اسپورت به نقل از مفسران و گزارشگران خود گفت: الاهلي امارات و العين امارات از اعتبار فوتبال امارات دفاع كردند ودر اين بين، العين با شكست دادن تيم سپاهان ايران كه دروازه‌بان و خط دفاعي آن اسكلت بندي تيم ملي ايران را شامل مي‌شود دست به كار بزرگي زدند.

 

 همچنين الاهلي با توقف السد زمينه صعود يك تيم ايراني به نام مس را كه هفته قبل در امارات مغلوب الاهلي شده بود را فراهم كرد تا تيم‌هاي اماراتي بيشترين تاثير را در صعود و حذف اين دو تيم ايراني داشته باشند.

 

 

دبي اسپورت در حالي كه از پيروزي العين و سپاهان به وجد آمده بود تيم سپاهان اصفهان را علي‌رغم ادعاهاي بازيكنان و كادر فني اين تيم تيمي فاقد تاكتيك مشخص برشمرد و گفت: اگر تيم العين زودتر به خود آمده بود مي‌توانست از گروهش صعود كند.

 

 در همين حال تلويزيون نيل اسپورت با اشاره به اينكه تيم العين بر يك سوم تيم فوتبال ايران با شكست سپاهان فائق آمده است گفت؛ العين در يك روز بزرگ توانست صدرنشين ليگ برتر ايران را كه در آستانه فتح اين جام قرار دارد با دو گل مغلوب خود كرده و بر خط دفاع و دروازه‌بان اين تيم كه ستون اصلي دفاعي تيم ملي ايران به شمار مي‌روند پيروز شود.

 

 

نيل اسپورت با اشاره به سخنان اسماعيل راشد مدير تيم‌هاي ملي امارات گفت: در حالي كه رسانه‌هاي ورزشي و همچنين مقامات و بازيكنان فوتبال ايران به شدت به اظهارات اين مقام ورزشي امارات حمله كرده بودند سپاهان اصفهان سومين تيم باشگاهي ايران است كه در طول جام باشگاه‌هاي آسيا در خانه اماراتي‌ها مغلوب مي‌شود و اين شكست آنچنان تاثيرگذار بود كه باعث حذف تيم سپاهان ايران به عنوان يكي از مدعيان جام قهرماني باشگاه‌هاي آسيا بود.

 

 

در همين حال تلويزيون اي آر تي عربستان نيز با بيان اين مطلب كه مهمترين حادثه روز گذشته فوتبال آسيا حذف تيم سپاهان توسط العين امارات و توقف و حذف السد قطر توسط الاهلي امارات بوده است گفت: تيم بزرگ سپاهان با در اختيارداشتن مربي سابق تيم ملي ايران و مجموعه‌اي از ستارگان فوتبال ايران و همچنين گلزن تيم ملي عراق در مقابل تيم العين تسليم شد تا فصل تازه‌اي در رجزخواني‌هاي تيم‌هاي ايراني و اماراتي به وجود آيد.

 

 

اين تلويزيون با اشاره به ديدار استقلال و الجزيره امارات نيز گفت: در صورتي كه استقلال نيز دست خالي از اين ديدار برگردد بايد گفت كه تيم‌هاي اماراتي در اين فصل جام باشگاه‌هاي آسيا در ناكامي‌ تيم‌هاي ايراني نقش بزرگي داشتند اگرچه سه تيم ايراني شركت كننده در اين مسابقات توانستند از گروه‌هاي خود صعود كنند.

 

 

مفسر اي آر تي اضافه كرد: اين فصل جام باشگاه‌هاي آسيا شاهد رجزخواني تيم‌هاي ايراني و اماراتي بوده است كه پس از اظهارات اسماعيل راشد در خصوص تيم ملي ايران وارد مرحله تازه‌اي شده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)