مرجع خبری پرسپولیس : سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد مسئولان روزنامه خبرورزشی  ادعا دارند با ارتباطات فاميلي كه با بعضي از چهره هاي سرشناس دارند نه تنها هراسي از شكايات مطروحه ندارند بلكه عنوان مي كنند “هر كه با ما در افتاد ور افتاد “

 

سايت باشگاه پرسپوليس نوشت: مسئولان اين روزنامه خبري،ورزشي كه به دليل شكايات متعدد افراد حقيقي و حقوقي از جمله باشگاه پرسپوليس به اتهام ارتكاب به جرايم مطبوعاتي داراي پرونده‌هاي متعددي در مراجع قضايي هستند ادعا دارند با ارتباطات فاميلي كه با بعضي از چهره هاي سرشناس دارند نه تنها هراسي از شكايات مطروحه ندارند بلكه عنوان مي كنند “هر كه با ما در افتاد ور افتاد ” و به صراحت در مجامع مطبوعاتي شمارش معكوس براي سقوط مديريت پرسپوليس و يا پايان فوتبال برخي شكايت كنندگان را آغاز كرده‌‌اند.

 

يكي از گردانندگان اين روزنامه خبري،ورزشي مدعي است چون از بستگان يكي از بزرگان علمي، مذهبي كشور است از مصونيت ويژه برخوردار است. هر چند بر اين اعتقاديم كه ساحت اين چهره بزرگوار از اعمال ايشان مبراست. اما به نظر مي‌رسد اين فرد سعي دارد با توسل به ايشان سايه ساري براي فرار از اجراي عدالت بسازد.

 

همچنين ديگر گرداننده‌ پشت صحنه اين روزنامه معتقد است با حضورش در يكي از نهادهاي نظارتي مي تواند شكايات مطروحه عليه اين روزنامه خبري، ورزشي را بي اثر كند.

 

از طرفي يكي از مسئولان اصلي اين روزنامه ورزشي مدعي است كه با ارتباط فاميلي كه با يك چهره سرشناس دارد مثلث ارتباطات اين روزنامه خبري، ورزشي را براي جلوگيري از اجراي عدالت تكميل مي كند كه اين موضوع، توجه ويژه مجريان عدالت را مي طلبد، هر چند ساحت مقدس قضا در نظام اسلامي را مبرا از هر گونه ادعاهاي مطروحه ايشان مي دانيم و يقين داريم اين گونه ارتباطات هيچ گونه تاثير و يا تاخيري در روند اجراي عدالت در خصوص شكايات مطروحه عليه اين روزنامه خبري، ورزشي نخواهد داشت.

 

 
اين نوشتار هشداري است تا مسئولين ذيربط با اقدام به موقع و قاطعانه ضمن اينكه پاسخ محكمي به نادرستي اين ادعاها مي دهند، كمك شاياني به سالم سازي مطبوعات در حوزه ورزش نمايند تا بين معدود جريانات خبري، ورزشي نا سالم با ساير زحمتكشان عرصه رسانه هاي ورزشي تميز داده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)