مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال استیل آذین در خصوص اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حرف های مسئولان این باشگاه برای من اهمیتی ندارد.

روز گذشته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در توجیه شعارها علیه کریمی اظهار داشت: «تغییر رفتار علی کریمی باعث شد لیدرها علیه او شعار بدهند». در ادامه این مسئول باشگاه پرسپولیس متذکر شده بود او این حرف‌ها را برای باز شدن ذهن کریمی مطرح می‌کند و مقصر شعار دادن علیه کریمی را خود این بازیکن می‌داند نه لیدرها.

علی کریمی که معمولاً خیلی سخت راضی به مصاحبه و صحبت می‌شود در رابطه با حرف‌های یکی از مسئولان پرسپولیس می‌گوید: «من جواب آنها را نمی‌دهم چون حرف‌هایشان برایم بی‌اهمیت است و هیچ ارزشی ندارد».

ستاره استیل‌آذین ادامه می‌دهد:


 

من فکر می‌کنم بازی ما با پرسپولیس تمام شد و حرف زدن بعد از بازی به هیچ عنوان صورت خوشی ندارد. آن هم در بازی‌ای که برنده نداشته و دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفته‌اند.

 

علی کریمی در پایان بار دیگر حرف‌هایش را به هواداران پرسپولیس می‌کشاند و دراین ارتباط می‌گوید: همیشه به هواداران پرسپولیس احترام می‌گذارم، آنها را واقعاً دوست دارم و هیچ‌گاه حمایت‌های آنها را فراموش نمی‌کنم، آنها برایم بسیار مهم هستند اما حرف‌های برخی‌ها دراین بین برایم بی‌ارزش و بی‌اهمیت است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)