مرجع خبری پرسپولیس : همان طور كه از ماه‌ها پيش مشخص بود و به‌رغم تمام شايعات اخير، پرسپوليس بدون معرفي هيات مديره و با حضور حبيب كاشاني به عنوان سرپرست موقت فصل را به پايان مي‌رساند.

در اين ميان به كرات گفته شد كه هيات مديره آينده پرسپوليس هم با نظر حبيب كاشاني توسط رييس سازمان تربيت‌بدني معرفي خواهد شد و صحبت‌هاي مختلف علي سعيدلو هم حكايت از همين مورد داشت و حالا با پايان يافتن فصل و در حالي كه همه هواداران اين تيم در يك قدمي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا از طريق قهرماني در جام حذفي، در انتظار يك تيم قدرتمند براي فصل بعد هستند، توقع اين است كه علي سعيدلو هر چه زودتر به قول خود عمل كرده و در فضايي آرام هيات مديره آينده پرسپوليس را انتخاب كند.

 

رسم معمول اين است كه ابتدا اعضاي هيات مديره يك باشگاه منصوب مي‌شوند و بعد از بين خود يا از بيرون هيات مديره فردي را به عنوان مديرعامل انتخاب مي‌كنند.

 

 

درست مثل پنج سال پيش كه هيات مديره متحول شده آن موقع پرسپوليس محمدحسن انصاري‌فرد را به عنوان مديرعامل انتخاب كرد. انتخابي كه موجبات قهر محمد مايلي‌كهن و خروج او از هيات مديره را فراهم كرد. اين روال ظاهرا قرار است در مورد هيات مديره آينده پرسپوليس هم اعمال شود ولي همان طور كه ذكر شد، ظاهر قضيه اين است و در اصل مديرعامل پرسپوليس از هم اكنون مشخص است.

 

طي روزهاي گذشته با خبر شديم كه حكم ماموريت حبيب كاشاني از وزارت آموزش و پرورش كه كاشاني استخدام رسمي آنجا محسوب مي‌شود، براي سازمان تربيت‌بدني صادر شده است. هر چند اين خبر به صورت رسمي مورد تاييد قرار نگرفته ولي يك منبع آگاه در سازمان تربيت‌بدني به شرط عدم اعلام نام خود از چنين توافق و ماموريتي خبر مي‌دهد و به اين ترتيب هيچ گزينه‌اي جز مديرعاملي پرسپوليس باقي نمي‌ماند مگر اينكه با توجه به اين حكم ناگهان سازمان به صرافت استفاده از كاشاني در فدراسيون فوتبال بيفتد كه اين دومي با توجه به پروسه پيچيده انتقال قدرت از كفاشيان به كاشاني و نظارت فيفا امري بسيار بعيد به نظر مي‌رسد.

 

در عين حال ظاهرا مديرعاملي كاشاني نبايد هيچ تضميني داشته باشد ولي وقتي خود وي اعمال نظر مستقيم در انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه دارد و حكم ماموريت در سازمان هم از سوي وزارت آموزش و پرورش صادر شده دليلي ندارد كه مديرعامل آينده پرسپوليس كسي جز كاشاني باشد مگر اينكه حاج حبيب در يك نگاه كلان قصد داشته باشد تا رياست مجمع باشگاه را از علي سعيدلو تحويل گرفته و نگاه و نظارت و اعمال نظر از بالا را در دستور كار خود قرار دهد كه البته اين پروسه هم نيازي به حكم ماموريت ندارد و كاشاني مي‌توانست درست مثل مسعود زريبافان در باشگاه استقلال به عنوان رييس مجمع (با تفويض اختيار از سوي رييس سازمان تربيت‌بدني) مشغول به كار شود.

 

قرائن و شواهد حكايت از آن دارد كه بعد از بازي برگشت فينال جام حذفي پرسپوليس هم صاحب هيات مديره و مديرعامل خواهد شد و نام مديرعاملش حبيب كاشاني است مگر اينكه يك نتيجه غيرمنتظره در اين مسابقه رقم بخورد يا پرسپوليس به هر دليل از حضور در ليگ قهرمانان آسيا بازبماند كه در آن صورت ممكن است تغييراتي در بازي قدرت ايجاد شود كه البته احتمال اين مورد آخر هم بسيار ضعيف و نامحتمل به نظر مي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)