مرجع خبری پرسپولیس : ورزش ما کم سوژه برای سرگرم کردن مخاطب ندارد! در هفته پایانی لیگ برتر، هواداران قلعه نوعی با خدا لابی کردند، کمالوند ادعا کرد تراکتورسازی را قهرمان لیگ خواهد کرد و افشین قطبی از فدراسیون ون اختصاصی طلب کرد.

 

حکایت رفعتی و کمیته داوران

داوود رفعتی این هفته مدعی شد داوران در لیگ ایران رشوه می گیرند و البته هر چقدر توانست علیه مسعود عنایت موضع گیری کرد. پس از این ادعا مسئولان یک باشگاه لیگ برتری مصاحبه کردند و از رفعتی پرسیدند او چگونه یک شبه یک خودروی ریو به نام خود ثبت کرد؟ رفعتی هم برای روشن شدن ابهامات اساسا حرف هایش را تکذیب کرد و عنایت را پاک ترین رئیس کمیته داوران دانست. این داور بعد از آن توپ را به زمین رسانه ها انداخت و گفت: «آن ها حرف های من را برعکس منتشر کردند!»

 

تلاش برای ایرانیزه شدن ارغوان رضایی

پس از آنکه مسابقات تنیس مسترز مادرید به رنگ ارغوان شد و این دختر تنیسور ایرانی با شکست ویلیامز قهرمانی این رقابت های معتبر را بدست آورد مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون تنیس حسابی سر شوق آمده اند و اعلام کردند تلاش برای حضور رضایی زیر پرچم تیم ملی کشورمان را آغاز خواهند کرد. این در حالیست که مسئولان رسانه ملی به دلایلی نتوانستند حتی یک تصویر نیم تنه از ارغوان حین برگزاری این مسابقات پخش کنند!

 

 

 

 

 حالا که مدام طرح عفاف و حجاب تصویت می شود و هر روز گشت ارشاد شکل جدیدی به خود می گیرد چه اصراری داریم این ایرانی – فرانسوی را به زور ایرانیزه کنیم؟ نکند خدای نکرده جوان های ما از راه به در شوند…

 

 

هوادار نماهای استقلالی

مشخص بود. مثل روز روشن بود. آهان، چی؟ اینکه علیه حیرانی ، مدیر مستعفی روابط عمومی استقلال شعار می دهد. چرا؟ چون بی تربیت افشاگری کرد و گفت: واعظ ناراحت می شد غلط های املایی و انشایی اش را بگیرم! چون چیزهایی را گفته که نباید می گفت. حالا با این حرف ها به نظر شما مردم به مدرک مهندسی واعظ شک نمی کنند؟!

 

آن هم در دوره و زمانه ای که مردم حق دارند به هر مدرکی شک کنند! گویا عده ای از هوادار نماهای استقلالی که عده آن ها بالغ بر هفت ، هشت نفر (!) بود با شعار علیه حیرانی، بابایی مشاور جوان و به چشم برادری خوش تیپ واعظ را مورد تشویق قراردادند و گفتند: «حیرانی بادت باشه، بابایی سرورته!» با مصراع اول شعر که «حیرانی یادش باشه» هیچ مشکلی نداریم ،اما در خصوص مصرع دوم تصور سروری بابایی تا حدود زیادی غیر قابل هضم است! یعنی واقعا چنین آدمی می تواند سرور کسی باشد؟ نه اینکه بنده خدا ایرادی داشته باشد ها ،اما با توجه به پایان عصر برده داری و انقراض آن دوران گمان بردیم هر کس نوکر خودش و سرور خودش باشد خیلی بهتر است: مخصوصا بابایی!

 

هواداران استقلال همچنین پلاکاردی سر تمرین سپاهان بردند که روی آن نوشته شده بود: «ما هواداران استقلال برای بازگشت ژنرال (امیر قلعه نوعی) به این تیم با خدا لابی می بندیم! طبق محاسبات ما در متن اصلی مندرج روی پارچه دستکم سه غلط فاحش املایی وجود داشت! گفتنی است واعظی آشتیانی در ابتدایی فصل تلاش بسیاری کرده بود تا لیدرهای استقلال جمعی از افراد تحصیل کرده و متفکر باشند!

 

درخواست جدید افشین قطبی از کفاشیان

افشین قطبی به تازگی کمی واقع بین تر شده و درخواست هایش به سطح سخت افزاری امکانات فدراسیون فوتبال نزدیک تر می شود. افشین قطبی پس از آنکه چندی پیش از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست هواپیمای اختصاصی کرد و به این ترتیب چند صباحی سوژه ستون های طنز مطبوعات بود اینبار در اقدامی منطقی از علی کفاشیان خواسته یکدستگاه ون اختصاصی در اختیارش قرار دهند. علی کفاشیان هم برای دلگرم کردن قطبی این بار لبخند نزده و گفته روی این پیشنهاد بیشتر فکر می کند! البته افشین قطبی خودش هم می داند که کفاشیان احتمالا از پس تهیه همین ون هم بر نمی آید چون اساسا لیوان در فدراسیون فوتبال دست او نیست!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری –  استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)