شایعات نقل و انتقالات و پیگیری مرجع خبری

مرجع خبری پرسپولیس : با پایان یافتن لیگ نهم حالا باید منتظر مذاکرات رسمی باشگاه ها با بازیکنان مدنظرشان باشیم. پرسپولیس از جمله تیم هایی است که برای فصل بعد خواب های بسیاری دیده و در تلاش است ستاره های دیگر تیم ها را به خدمت بگیرد.

 

سیدجلال حسینی یکی از نفرات مدنظر علی دایی است و چند روز پیش بود که این دو نفر با یکدیگر ملاقات کردند. این مذاکرات قرار شده به زودی حالت رسمی به خود بگیرد. حسینی در حال حاضر در تهران به سر می برد و به پرسپولیسی ها پیغام داده اوایل هفته آینده با حضور در دفتر این باشگاه صحبت های خود را انجام دهد. بدون شک این مدافع ملی پوش با مبلغ کمتر از نیم میلیارد تومان حاضر نخواهد شد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 

عمادرضا یا در پرسپولیس، یا در استیل آذین

اختلافات عمادرضا با امیر قلعه نوعی علنی شده و آقای گل لیگ نهم تصمیم خود را برای ترک سپاهان گرفته است. در خصوص او شنیده می شود عماد تمایل زیادی دارد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و حتی تماس هایی هم از سوی باشگاه پرسپولیس با او گرفته شده اما پیشنهاد مالی استیل آذین دو برابر پرسپولیس است!

 

 

 

 

همین امر موجب شده عمادرضا برای امضای قرارداد با پرسپولیس دچار تردید شود. در آخرین ساعات تنظیم این خبر مطلع شدیم یک باشگاه قطری نیز پیشنهاد قابل توجهی به این مهاجم عراقی ارائه کرده اما عمادرضا تمایل دارد در تهران و ترجیحا با پیراهن پرسپولیس به فوتبال خود ادامه دهد.

 

اولادی اول دانشجو می شود بعد پرسپولیسی

مهرداد اولادی از نفرات مورد علاقه دایی برای لیگ دهم است اما این مهاجم شمالی برای پیوستن به پرسپولیس مانع بزرگی چون خدمت سربازی را پیش رو دارد. از این رو شنیدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مهیا کردن شرایطی هستند تا مهرداد اولادی دانشجو شود و به این ترتیب با استفاده از معافیت تحصیلی پیراهن سرخ پرسپولیس را بار دیگر بر تن کند.

 

خداحافظی باقری ها با بازیکنان پرسپولیس

نبی الله باقری ها در تمرینات اخیر پرسپولیس به همبازیانش اعلام کرده فینال جام حذفی مقابل گسترش فولاد تبریز آخرین حضور او با پیراهن پرسپولیس خواهد بود. از همین رو مدافع پرسپولیس با سایر بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است. گفته می شود مقصد بعدی باقری ها تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

 

استقلال هم خلعتبری را می خواهد

در حالی که محمدرضا خلعتبری بارها از تمایل خود برای پیوستن به پرسپولیس سخن گفته اما واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال در حال تنظیم یک پیشنهاد اغوا کننده برای این بازیکن است. گفتنی است مسئولان استیل آذین هم پیشنهادی یک میلیارد تومانی به خلعتبری داده اند!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)