مرجع خبری پرسپولیس : – براي ترك پرسپوليس، ميثاق معمارزاده تصميمش را گرفته و به زبان آوردن اين تصميم تازه كافي بود تا در پرسپوليس همه مقابل او موضع بگيرند. هم‌تيمي‌هاي ميثاق خيلي زود به مصاحبه او واكنش نشان دادند و گفتند كه حرف‌هاي ميثاق، آنها را متعجب كرده.

 

باشگاه هم خيلي زود او را به كميته انضباطي احضار كرد تا توضيح‌اش را بشنوند كه البته به نظر مي‌رسد احضار ميثاق و خشم باشگاه، بيشتر به خاطر لو رفتن مذاكره با سيد مهدي رحمتي بوده نه بر هم زدن آرامش پرسپوليس كه اگر اينطور نبود، باشگاه در قبال بعضي رفتارهاي ديگر بازيكنان پرسپوليس هم همين قدر محكم مي‌ايستاد و آنها را هم مثل ميثاق معمارزاده، تا زمان اعلام حكم كميته انضباطي ممنوع‌التمرين مي‌كرد.

حالا حتي مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس هم در جبهه مخالف ميثاق معمارزاده قرار گرفته و در تمرين صبح چهارشنبه وقتي خبرنگاران درباره اين دروازه‌بان از او مي‌پرسيدند، مدعي شد كه «ما كه هر وقت به ميثاق نياز داشتيم يا مصدوم بود يا مريض! مانده‌ام حالا چطور مدعي شده كه دايي بين او و حقيقي فرق مي‌گذاشته!»

 

بعد از يحيوي، از زبان ليدرهاي حاضر در تمرين هم شنيديم كه «ميثاق اگر از پرسپوليس برود، برايش برنامه داريم!» و اين يعني ميثاق معمارزاده ديگر جايي در پرسپوليس فصل آينده نخواهد داشت.

شنبه درباره ميثاق تصميم مي‌گيرند
ميثاق معمارزاده حرف‌هايش را زد و به خاطر همان حرف‌ها ديروز ميهمان كميته انضباطي باشگاه بود. احضار او البته به خاطر نوع حرف‌هايش واكنش جالبي نبود اما ميثاق رفت و از خودش و آنچه به زبان آورده بود؛ دفاع كرد. الان هم مي‌گويد: «دليل گفتن آن حرف‌ها را به مسوولان كميته انضباطي گفتم و از امروز هم مي‌روم سر تمرين. ديگر نمي‌دانم چه تصميمي مي‌خواهند بگيرند.» جلسه كميته انضباطي را عباس عليپور هم اينطور تشريح مي‌كند: «ميثاق معمارزاده آمد و مستنداتش را براي اعضاي كميته بازگو كرد. فعلا هيچ جريمه‌اي قطعي نيست اما قرار شد درباره صحبت‌هاي ميثاق تحقيق شود و بعد از جمع‌بندي كامل، طوري رأي صادر كنيم كه حق كسي ضايع نشود. اين رأي، بعدازظهر شنبه صادر مي‌شود.»

به گفته دبير كميته انضباطي، باشگاه مي‌خواهد درباره حرف‌هاي ميثاق تحقيق كند اما چه تحقيقي وقتي كه خود او هيچ كدام از حرف‌هايش را تكذيب نكرده و تنها از دلايلش براي به زبان آوردن آنها گفته؟ يا اينكه بعد از اين تحقيق گسترده چه جريمه‌اي قرار است براي ميثاق در نظر گرفته شود وقتي ديگر بازي نمانده كه ميثاق معمارزاده از آن محروم شود. حالا فقط بايد منتظر ماند و ديد كميته انضباطي پرسپوليس كه در تمام اين چند ماه خيلي رفتارها را ناديده گرفته براي ميثاق معمارزاده كه حرف‌هايش تنها درباره خودش بوده، چه رأيي را صادر خواهد كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)