مرجع خبری پرسپولیس : این تازه ترین شایعه ای است که در روزنامه ها مطرح می شود برای کمی فروش بیشتر !

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ نخستین ادعا بعد از مصاحبه علی کریمی پس از بازی با الهلال حضور کاپیتان پرسپولیس در تیم فصل آینده سایپا با مربیگری حمید استیلی و مدیریت نزدیکان کاشانی بود.

 

 

علی کریمی اما خیلی زود واکنش نشان داد و در تمرینات پرسپولیس به هوادارنش اعلام کرد در ایران پیراهن تیم دیگری را به جز پرسپولیس به تن نمی کند و اگر چنین تصمیمی را داشت تا امروز به سپاهان پیوسته بود.

 

در روزی که تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور در تمرین این تیم و محاصره اتومبیل جادوگر از او خواستند فصل آینده هم در این تیم بماند، کاپیتان پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ دهد: «خیالتان راحت، فعلا جایی نمی روم»

 

دومین شایعه که از سوی برخی سایت های دروغ پراکنی و روزنامه های ورزشی مطرح شد، پیوستن علی کریمی به الغرافه قطر بود، همان تیمی که فرهاد مجیدی به خاطر رخ نمایی گوشه اسکناس هایش در میانه فصل قید استقلال را زد و به هزار بهانه به جای حضور در یک تیم اماراتی، با پیراهن الغرافه عکس یادگاری انداخت.

 

جریان رسانه ای حاشیه ساز این بار قصد داشت طوری وانمود کند که علی کریمی هم مثل کاپیتان به ظاهر با تعصب آبی ها پیراهن پرسپولیس را به خاطر یک مشت دلار با الغرافه عوض خواهد کرد اما نزدیکان کریمی خیلی زود این خبر را هم تکذیب کردند!

 

روزنامه تماشا یک روز بعد از حضور کریمی در یک تیم آمریکایی خبر داد. این خبر از آنجایی خنده دار است که در طول دوران بازیگری اش همواره تلاش کرده است در نزدیکی مرزهای ایران به فوتبال ادامه دهد. کاپیتان پرسپولیس مردی خانواده دوست است که حاضر نیست برای مدت طولانی از اعضای خانواده اش دور باشد به همین خاطر این شایعه از همان روز اول به یک شوخی شبیه بود.

 

خبر بعدی پیشنهاد 6 میلیارد تومانی یک تیم اماراتی بود که هر چند تا حدودی صحت آن تایید شد اما شنیده می شود علی کریمی پاسخ منفی خود را برای حضور در این تیم اعلام کرده است.

 

با کهنه شدن این خبر، مصاحبه کریمی بعد از بازی با راه آهن کافی بود تا یک جریان رسانه ای شایعه جدیدی در خصوص او مطرح کند: «نمی دانم چه بگویم، هواداران یک بازی دیگر هم تحمل کنند.»

 

تنها چند ساعت بعد خبرورزشی با یک تیتر و یک شایعه جدید روی گیشه فروش مطبوعات کشور آمد: «خداحافظی قریب الوقوع کریمی از دنیای فوتبال»

 

این موضوع آنقدر خنده دار بود که خیلی زود واکنش کاپیتان پرسپولیس را به دنبال داشت تا جایی که کریمی در گفت و گو با وب سایت شخصی اش گفت: «کریمی: قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم/ نگفتم پایان فصل از پرسپولیس جدا می شوم»

 

و امروز ، همان جریان خبری و حاشیه ساز علی کریمی را در لباس اینترمیلان برای مخاطبانش ترسیم می کند!

 

کریمی در تمام این مدت علاقه خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نشان داده و با رفع اختلافات میان او و مصطفی دنیزلی و همچنین ورود محمد رویانیان به ماجرا ، به نظر می رسد شانس تمدید قرارداد ستاره بی بدیل سرخپوشان در فصل آینده بسیار زیاد است.

 

آیا وقت آن نرسیده که فریب این جریان را نخوریم و با تحریم جدی روزنامه های زرد و سایت های خبری که جز دروغ پراکنی راه دیگری برای حیات ندارند، دست حاشیه سازان را از تیم محبوبمان کوتاه کنیم؟

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)