مرجع خبری پرسپولیس : آن روز رهبري فرد اينقدر ناراحت بود كه ماشينش را در استاديوم جا گذاشت و رفت و زماني هم كه شرايط صحبت كردن را پيدا كرد از هواداران تيمش عذر خواست، با اينكه مي‌ترسيد با علي پروين چشم تو چشم شود.


هواداران پرسپوليس، آنهايي كه پاي ثابت استاديوم‌ها هستند يا حداقل از طريق تلويزيون بازي‌هاي تيمشان را دنبال مي‌كنند يادشان هست كه در بازي پرسپوليس – ملوان در تهران كه بهروز رهبري فرد يك گل به خودي زد و يك پنالتي را هم از دست داد.

 

در نهايت هم ملواني‌ها با پيروزي تهران را ترك كردند، رهبري فرد بعد از بازي ناي بيرون آمدن از زمين را نداشت و حميد استيلي و يك بازيكن ديگر او را بيرون بردند. آن روز رهبري فرد اينقدر ناراحت بود كه ماشينش را در استاديوم جا گذاشت و با ماشين محمد پروين رفت و زماني هم كه شرايط صحبت كردن را پيدا كرد از هواداران تيمش عذر خواست، با اينكه مي‌ترسيد با علي پروين چشم تو چشم شود.

 

اما امروز اين حرف‌ها نيست و اگر هم هست خيلي به ندرت ديده و شنيده مي‌شود. شيث رضايي كه سريال بازي‌هاي ضعيفش تمامي ندارد و مقابل راه‌آهن هم همينطور بود هيچ‌وقت حاضر نشد كه مقابل دوربين‌ها از هواداران پرسپوليس عذرخواهي كند. شايد او روي گل دوم راه‌آهن ناخواسته مقابل معمارزاده قرار گرفت و ديد او را از بين برد اما بعد از ضربه پنالتي كه تقديم حريف كرد و در واقع آب سردي بر پيكر پرسپوليس ريخت حداقل مي‌توانست با يك عذرخواهي تسكيني بر غم هواداران تيمش باشد. کاری که او در بازی با الهلال هم تکرار کرد اما صحنه از چشم داور کره ای دور ماند تا با اعلام پنالتی شکست پرسپولیس برابر حریف عربستانی سنگین تر نشود.

قطعا اين كار نه‌تنها چيزي از او كم نمي‌كرد بلكه به هوادار هم احترام مي‌گذاشت. شيث علاقه زيادي به واليبال دارد و شايد يك لحظه تصور كرده در سالن واليبال است. به هر حال حيف است. او اگر تمركز بيشتري كند پيشرفتش در فوتبال به مراتب بيشتر مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)