مهدوی کیا فکر کرده بود تمرین بعد از ظهر برگزار می شود

مرجع خبری پرسپولیس :  محمد زادمهر مي‌گويد شايعه اعتراض مهدوي كيا به كادر فني صحت ندارد و دليل عدم حضور او در تمرين امروز سرخ‌پوشان، تنها اشتباه شخصي او بوده است.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت اين تيم پيش از سفر به امارات براي انجام آخرين ديدار در چارچوب مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب اظهار كرد:

 

شرايط تيم مناسب است. امروز بازيكنان يك تمرين ريكاوري انجام دادند.

 

وي ادامه داد: فصل را با پيروزي تمام كرديم اما رتبه‌اي كه در آن قرار گرفتيم براي ما راضي كننده نيست و همه تلاش‌مان را مي‌كنيم كه در آسيا با پيروزي مقابل الشباب و با صعود به مرحله بعد هواداران را راضي كنيم.

 

زادمهر درباره بازيكناني كه نمي‌توانند در ديدار مقابل الشباب پرسپوليس را همراهي كنند، گفت: حسين هوشيار و ممدوتال دو مصدوم تيم هستند كه به اين بازي نمي‌رسند. فشنگچي هم براي بازي با الشباب محروم است اما ما او را با خود به امارات مي‌بريم چرا كه ممكن است براي ديدار احتمالي هفته آينده در مرحله حذفي ليگ قهرمانان، از او استفاده كنيم.

 

وي گفت: قرار است اگر ما پس از بازي‌هاي سه‌شنبه‌ شب در گروه‌مان دوم شديم مستقيما از امارات به جده برويم تا ديدار خود را در مرحله يك هشتم نهايي با الاتحاد عربستان انجام دهيم اما اگر به لطف خدا سرگروه شديم، صبح چهارشنبه به تهران بازمي‌گرديم تا ميزبان حريف خود باشيم.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس همچنين درباره غيبت مهدوي كيا در تمرين امروز اين تيم و شايعه اعتراض او به نيمكت‌نشيني‌اش در بازي هاي اخير گفت: مهدوي كيا فكر كرده بود كه تمرين بعدازظهر است و به همين خاطر در تماس با دنيزلي به خاطر اين موضوع عذرخواهي كرد، ضمن اينكه هيچ ليستي هم براي سفر به امارات مشخص نشده و معلوم نيست اين خبر كه دنيزلي نام مهدوي كيا از ليست اعزامي به امارات خط زده از كجا آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)