مرجع خبری پرسپولیس : براي گذر از مرحله حذفي ليگ‌قهرمانان پرسپوليس بايد كاري را انجام بدهد كه تا اينجاي كار، هيچ‌يك از حريفان الاتحاد قادر به آن نبوده‌اند؛ پيروزي در ورزشگاه شاهزاده فيصل عربستان.

 

اين در واقع تاواني است كه سرخ‌ها بايد بابت ترك صدرنشيني بدهند و همه اميدشان هم به آماري است كه از بازي‌هاي پيشين در خانه حريفان به يادگار گذاشته‌اند.

 

 

برخلاف الاتحاد، پرسپوليس در بازي‌هاي خارج از خانه امتيازهاي بيشتري گرفته و تنها 2 امتياز از 9 تا را از دست داده كه آن هم برمي‌گردد به تساوي برابر الهلال در روز اول رقابت‌ها. جالب اينكه تيم دنيزلي در اين بازي‌ها 7 گل زده و تنها 2 گل خورده دارد.

 

 

پرسپوليس ديگر بازي‌هايش در خانه حريفان را با پيروزي 3- صفر برابر الغرافه و 3-يك برابر الشباب به آخر رسانده؛ حال آنكه اين آمار در بازي‌هاي خانگي تيم سرخپوش كمي متفاوت است.

 

پرسپوليس جز آن برد 6 گله برابر الشباب كه در بازي رفت در آزادي رقم خورد، در خانه به الهلال باخته و از الغرافه هم تنها يك امتياز گرفته. با اين‌همه، پرسپوليس و دنيزلي اميد بسته‌اند به نتيجه‌ها و امتياز‌هايي كه از سه بازي پيش در خانه حريفان گرفته‌اند و با همين پشتوانه خود را مي‌سازند براي نبرد با الاتحادي كه به امتياز دادن به ميهمان‌هايش عادت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)