مرجع خبری پرسپولیس : شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با لغو قانون ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی و ادامه حضور آسمیر آودوکیچ در پرسپولیس در اصفهان ماندنی خواهد شد.

 

* جواد نکونام هافبک ایرانی اوساسونا با تایید پیشنهاد تیم های ترکیه و عربی گفت: پیشنهاد باشگاه مس کرمان به من حتما شوخی است!

 

 

* مجید جلالی سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان پس از توافق با مسئولان باشگاه صبا، جانشین عبدالله ویسی در این تیم شد.

 

* قرارداد رسول کربکندی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این باشگاه برای مدت یک فصل در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شد.

 

* حسین ماهینی، محمد قاضی، سیدمحمد حسینی، فرشید طالبی و ایگور کاسترو بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هستند که جدایی شان از این تیم قطعی شده است.

 

* حسین ماهینی در خصوص آخرین وضعیت حضورش در پرسپولیس، گفت: مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشتم اما هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکردم.

 

* فونیکه سی مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان امضای قرارداد با باشگاه عجمان امارات را تکذیب کرد.

 

* عباس پورخسروانی مهاجم فصل گذشته شاهین بوشهر با امضای قراردادی 2 ساله به فولاد خوزستان پیوست.

 

* وحید طالبلو سنگربان فصل گذشته شاهین پس از لغو قانون ممنوعیت  استفاده از دروازه بان خارجی و روشن شدن ادامه حضور آودوکیچ در پرسپولیس مدعی شد به خاطر هواداران استفلال، به پرسپولیس نخواهد پیوست!

 

* مهدی رجب زاده مهاجم فصل گذشته فجر سپاسی شیراز با امضای قرارداد یکساله به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

* محمد رویانیان با تکذیب خبر جدایی قطعی مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، میثاق معمارزاده و حسین هوشیار از پرسپولیس، انتشار این خبر را ناشی از سوء برداشت خبرنگار یکی از رسانه ها دانست.

 

* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با آسمیر آودوکیچ دروازه بان بوسنیایی این تیم برای تمدید قرارداد با سرخپوشان در فصل آینده پای میز مذاکره نشست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)