حاشیه های سفر پرسپولیس به عربستان

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با الاتحاد عربستان بعدازظهر امروز دوشنبه پس از 2 ساعت معطلی در فرودگاه جده وارد این شهر شد.

 

بازیکنان، مربیان، مسئولان و کادر همراه تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پیش از ظهر امروز شهر دبی امارات را به مقصد جده عربستان ترک کردند.

 

 

 

پرسپولیسی‌ها ساعت 15:45 به وقت محلی وارد فرودگاه شهر جده شده و مطابق معمول با مشکلاتی در این فرودگاه مواجه شدند. انگشت نگاری، چشم نگاری، بازرسی بدنی در دو مرحله باعث شد که سرخپوشان بیش از 2 ساعت در فرودگاه شهر جده معطل شوند.

 

 

این درحالی بود که نماینده باشگاه الاتحاد عربستان به جای کمک در امر تسهیل ورود سرخپوشان از آنها طلب پول برای صدور ویزا می‌کرد! نیروهای انتظامی فرودگاه جده که با برخی از بازیکنان پرسپولیس چون علی کریمی برخوردی دوستانه داشتند، او، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان را بیش از دیگر بازیکنان مورد بازرسی بدنی قرار دادند!

 

دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)