مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه بازی حساس پرسپولیس و الاتحاد روزنامه پرتیراژ الشرق الاوسط از وضعیت وخیم اقتصادی این باشگاه و پیش رفتن اعضای این تیم تا آستانه اعتصاب خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ الشرق الاوسط با تیتر ” تعطیلات جهنمی الاتحاد و استغفای مسئولان باشگاه بعد از بازی با پرسپولیس” گزارشی از وضعیت نابسامان اقتصادی این تیم منتشر کرد.

 

به نوشته این روزنامه، بحران مالی و بدهی های ناتمام این تیم عربستانی شرایط نابسامانی را در آستانه بازی با پرسپولیس برای این تیم ایجاد کرده است. الاتحاد چندین میلیون ریال سعودی بابت ریخت و پاش سال های اخیر بدهکار است، از جمله بدهی 26 میلیون ریالی (ریال عربستان) به پائولو جرج بازیکن مشهور پرتغالی فصل گذشته این تیم و فهد العنزی کویتی که در فصل جاری از جمع زردپوشان جدا شدند.

 

باشگاه الاتحاد حتی موفق نشده پاداش هایی که از سوی فدراسیون فوتبال عربستان و دولت این کشور پرداخت شده است را بین بازیکنانش تقسیم کند.

 

الشرق الاوسط در پایان می نویسد: بخش اعظم بدهی های الاتحاد مربوط به قرارداد های سنگین بازیکنان فعلی و گذشته باشگاه است و پیامد آن غرامت های سنگینی است که این باشگاه سعودی باید پرداخت کند، اتفاقی که خشم و نارضایتی بازیکنان الاتحاد را به دنبال داشته و بنا برگزارشات رسیده بعد از بازی فردا شب تعدادی از مسئولان بلند پایه این باشگاه را مجبور به استعفا می کند.

 

باشگاه الاتحاد در واکنش به گزارش الشرق الاوسط: پول بازیکنان را دادیم

اما سایت رسمی باشگاه الاتحاد خیلی زود نسبت به گزارش روزنامه الشرق الاوسط واکنش نشان داد. سایت باشگاه این نکته را ذکر کرده که با وجود مشکلات مالی فراوان اوضاع الاتحاد در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است و حتی مدیر این باشگاه طی روزهای گذشته با پرداخت مطالبات و پاداش های بازیکنان این تیم، دغدغه های مالی را در آستانه این بازی حساس به حداقل رسانده است.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)