مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه الریاض عربستان نوشت:ن مایندگان باشگاه پرسپولیس ایران میزبانی تیم الاتحاد عربستان را مطلوب ندانسته و به همین دلیل قصد دارند از باشگاه الاتحاد شكایت كنند.

 

این روزنامه روز سه شنبه نوشت: كاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز گذشته برای دیدار با الاتحاد در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد فرودگاه ملك عبدالعزیز جده شد.

 

 

این روزنامه افزود: ورود تماشاگران تیم فوتبال الاتحاد به ورزشگاه امیر عبداله الفیصل جده برای تماشای این بازی ایگان است.

 

الریاض نوشت: شاهزاده طلال بن منصور رییس افتخاری باشگاه الاتحاد بلیت های این دیدار را خریداری كرده و قرار است فردا مقابل درهای ورودی این ورزشگاه بصورت مجانی در اختیار تماشاگران الاتحاد قرار دهد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با الشباب امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اقدام به برگزاری اردوی آماده سازی در این كشور نمود.

 

به نوشته این روزنامه، علی كریمی و مهرداد پولادی در امارات دچار آسیب دیدگی شده اند و حضور آنها در دیدار با تیم الاتحاد عربستان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

* پاداش ویژه مخابرات عربستان به الاتحاد برای بردن پرسپولیس

روزنامه الوطن عربستان سعودی روز سه شنبه نوشت: هیات مدیره باشگاه الاتحاد عربستان در صورت پیروزی این تیم در دیدار با پرسپولیس ایران پاداش سنگینی را برای بازیكنان این تیم درنظر گرفته است.

 

به نوشته این روزنامه ، پاداش بازیكنان تیم فوتبال الاتحاد عربستان در دیدارهای قبلی روز گذشته براساس قرارداد منعقد شده با شركت مخابرات عربستان سعودی به آنها پرداخت شد.

 

شركت مخابرات عربستان سعودی حمایت كننده مالی تیم فوتبال الاتحاد به بازیكنان این تیم قول داد در صورت صعود به مراحل بعدی پاداش بازیكنان را افزایش دهد.

 

روزنامه الوطن اضافه كرد: این اقدام در راستای تقویت روحیه بازیكنان تیم الاتحاد عربستان برای دیدار با پرسپولیس ایران در آستانه انتخاب تركیب اصلی این تیم از سوی رائول كانیدا مربی اسپانیایی اتخاد شده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)