مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان به دنبال سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس بود تا با وی گفتگو کند.

 

“عبدالله عمر”، بازیکن تیم فوتبال الاتحاد عربستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس حضور یافته بود. از آنجائیکه صحبت‌های این بازیکن به زبان انگلیسی ترجمه نمی‌شد، خبرنگاران ایرانی حاضر در سالن نتوانستند اظهارات او را پوشش دهند!

 

 

* “رائول کاندا”، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الاتحاد عربستان پس از پایان نشست خبری دیدار الاتحاد عربستان – پرسپولیس ایران به دنبال مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس می‌گشت تا با او گفتگو کند. این مربی اسپانیایی قبل از اینکه دنیزلی به رستوران هتل برود، با او گفتگو کرد.

 

* نشست هماهنگی پیش از دیدار الاتحاد عربستان – پرسپولیس امروز سه شنبه برگزار شد. در این نشست مقرر شد تیم پرسپولیس با پیراهن و شورت ورزشی یکدست قرمز به مصاف الاتحاد برود که پیراهن مشکی و زرد و شورت ورزشی سفید خواهد پوشید.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در این نشست مستندات خود را در خصوص مشکلاتی که در امر ورود این تیم به عربستان و اقامت آنها در هتل “هالدی این” جده به وجود آمده است را به نماینده AFC ارائه کردند. نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد به این موارد رسیدگی خواهد شد.

 

* با موافقت مسئولان برگزاری بازی الاتحاد عربستان – پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان پیش از این بازی از ساعت 19 امروز سه شنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر ریاض برگزار می‌شود.

 

* علی کریمی بیش از دیگر بازیکنان پرسپولیس مورد توجه خبرنگاران و فوتبالدوستان عربستانی قرار دارد.

 

* “ایمون زاید”، مهاجم گلزن تیم پرسپولیس از گفتگو با خبرنگاران ایرانی و خارجی خودداری کرد.

 

* بازیکنان تیم پرسپولیس پس از صرف ناهار 10 دقیقه پیاده روی کردند.

 

* رضایی، معاون کنسولگری ایران در جده عربستان پیگیر امور تیم پرسپولیس در این شهر است و بیشتر وقت خود را در کنار سرخپوشان می‌گذراند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)