رویانیان راه درستی را نمی رود

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: راهی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌رود به نفع فوتبال ایران نیست.

 

علیرضا رحیمی پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال گفت:‌ این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. دوست نداشتیم به یک تیم ایرانی برخورد کنیم اما این اتفاق افتاد.

 

 

وی در مورد اینکه چند درصد تیم سپاهان تغییر می‌کند تصریح کرد: همه بازیکنان را حفظ می‌کنیم و نمی‌خواهیم یک نفر را هم از دست بدهیم. جدا شدن یک نفر از تیم به سپاهان لطمه وارد می‌کند.

 

رحیمی در مورد اینکه محمد رویانیان قصد جذب محسن بنگر و سیدجلال حسینی را دارد، گفت: نمی‌دانم رویانیان به چه سمتی می‌رود. اینکه با پیشنهادهای اغواکننده بازیکنان تیم‌های دیگر را ببرند می‌خواهند به کجا برسند. به چه بهایی می‌خواهند تیمی مقتدر ببندند. این روش کاری برای فوتبال کشورمان اصلاً خوب نیست.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بهترین باشگاه ایران فولاد خوزستان است که بازیکنانش را خودش می‌سازد، هرچند خوزستانی‌ها قدر جلالی را ندانستند ولی آن باشگاه از سرمایه‌های خودش استفاده می‌کند. آرسنال هم از تیم‌های پایه خود بازیکن می‌آورد و به بزرگسالان می‌دهد.

 

وی در مورد اینکه سپاهان مشکل مالی دارد یا نه، گفت: تیم ما از نظر مالی مشکلی ندارد، البته هرچیزی با حساب و کتاب است. در بانک مرکزی هم پول زیاد است اما حساب و کتاب خودش را دارد. ما در ابتدای فصل سقف قرارداد را رعایت کردیم. اکنون ببینید استقلال چند ملی‌پوش دارد و ما فقط یک ملی‌پوش داریم. ما در محدوده خودمان خرج کردیم.

 

رحیمی در مورد اینکه در فصول گذشته هم سپاهان سقف قرارداد را رعایت کرده یا نه، گفت: من کاری به گذشته ندارم.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد بازی با استقلال گفت: ما 2گل زدیم اما موقعیت‌های گل را بشمارید ببینید بازی باید چند چند می‌شد.

 

وی در مورد اینکه بنگر و سیدجلال حسینی خواهان جدایی از تیم هستند، گفت: آنها می‌توانند پای مذاکره با هر تیمی بنشینند، پرسپولیس هم می‌تواند یکی از این تیم‌ها باشد. ما به زور کسی را نگه نمی‌داریم هر بازیکنی که دلش با سپاهان نیست می‌تواند برود.

 

رحیمی در مورد ورزشگاه نقش جهان هم گفت:‌ امیدوارم این ورزشگاه هرچه زودتر تکمیل شود در غیر این صورت بازی‌هایی را که صلاح باشد به استانی دیگری می‌برم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)