مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر الاتحاد عربستان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.


تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:40 چهارشنبه شب در جده به مصاف الاتحاد عربستان رفت و با شکست 3 بر صفر مقابل این تیم از این مسابقات حذف شد.

 

نایب حزاری در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی در شرایطی که پنالتی این تیم کاملا مشکوک بود، دروازه پرسپولیس را گشود. گل دوم را هم شیث رضایی تقدیم حریف کرد و فوزی در دقیقه 1+45 گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند و عبدو عاطف در دقیقه 87 گل سوم الاتحاد را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

 

تلاش دو تیم در نیمه دوم ثمری نداشت و توپی در این نیمه از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار با همان نتیجه 2 بر صفر به سود الاتحاد خاتمه یابد و پرسپولیس نیز همانند استقلال از صعود باز بماند.


پرسپولیس که در لیگ برتر، دوازدهم شده و در جام حذفی هم به توفیقی دست نیافته بود، با حذف از آسیا فصل کابوس‌وار خود را به پایان رساند.


قضاوت این دیدار برعهده والنتین کوالنکو از ازبکستان بود که به غلامرضا رضایی و بادامکی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و  در طول 90 دقیقه بازی را برای نماینده میزبان مدیریت کرد.


در دیگر دیدار همزمان الهلال عربستان 7 بر یک از سد بنی یاس امارات گذشت و به مرحله بعد صعود کرد. پیش از این نیز سپاهان و الاهلی عربستان جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورده بودند.

 

ترکیب پرسپولیس :

آسیمرآودوکیچ، شیث رضایی، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد پولادی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد نوری، علی کریمی، غلامرضا رضایی و ایمون زاید.

 

ترکیب الاتحاد:

مبروک زاید ، رضا تکر ، اوساما الحربی ، نائف هزازی ، سعود کریری ، حمد المنتشری ، محمد ابوسبان ، عبدالغنی فوزی ، عبد رابو ، عبدو عاطف ، عبدالله عمر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)