مرجع خبری پرسپولیس : پس از صحبت هایی که مبنی بر تکمیل اعضای کادرفنی پرسپولیس مطرح شد، این روزها گزینه های زیادی در رسانه ها برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان مطرح می شود.

 

نام محسن عاشوري نخستين نامي بود كه براي اين تغييرها مطرح شد و از چند ماه پيش شنيديم كه قرار است برود.

 

 

در اين باره البته نه سرمربي تركيه‌اي حرفي به ميان آورد و نه باشگاه اما خود عاشوري مي‌گويد شايعه را خيلي جدي شنيده و نظري درباره‌اش ندارد.

حالا مهم كسي است كه بايد بر جاي او بنشيند و شايعه‌هاي اين يكي دو ماه، نام افشين پيرواني را برايش روايت مي‌كنند؛ مردي كه پيش‌تر هم عضوي از كادر فني پرسپوليس بوده. در مقطعي به عنوان سرمربي و دو دوره هم در نقش دستيار اول افشين قطبي و نلو وينگادا.

 

امروز اما مي‌گويد كه حتي شايعه حضورش در پرسپوليس به گوشش هم نرسيده: «من با رويانيان مذاكره كرده‌ام؟! خودم كه بي خبرم و چيزي هم نشنيده‌ام! اصلا چنين چيزي نيست و صحبتي هم براي حضور من در پرسپوليس انجام نشده.»

 

پيرواني البته مصر است كه در اين باره حرفي از قولش به ميان نيايد و اين شايد خودش دليلي است بر صحت آنچه شنيده‌ايم كه در اين صورت هم او بايد بنشيند به انتظار براي گرفتن موافقت سرمربي تركيه‌اي. براي تكذيب پيشنهاد پرسپوليس، افشين پيرواني دليل ديگري هم مي‌آورد و آن اينكه «فعلا با درس‌هايم درگير هستم و يك سال ديگر مانده تا دكترايم را بگيرم. خيلي براي اين كارها فرصت ندارم.»

 

با اين همه او همين يك ماه پيش و براي سومين بار، راهي فرانسه شد و دوره مربيگري 12 روزه‌اي را در باشگاه پاري‌سن‌ژرمن گذراند تا خود را آماده كند براي سرمربي شدن. ديگر دستيار فصل پيش مصطفي دنيزلي كه او هم رفتني شده انور لوگوسيچ است.

 

مربي يوگسلاوي كه خودش قصد جدايي كرده و براي جانشيني‌اش، باشگاه تنها يك گزينه دارد؛ بهروز سلطاني. او در حال حاضر مربي دروازه‌بان‌هاي تيم‌هاي جوانان و اميد پرسپوليس است و مي‌گويد حاضر نيست جاي لوگوسيچ را بگيرد: «بله به من پيشنهاد دادند ولي قبول نكردم. پرسپوليس هزار تا حاشيه دارد. اگر خوب باشي كسي چيزي نمي‌گويد اما كافي است تيم برود توي بحران تا بلايي كه سر عزيزيان آمد سر من هم بياورند! من اصلا كار كردن در حاشيه را دوست ندارم و مي‌دانم كه اگر هم بيايم بيشتر از 6 ماه يا يك سال نيستم چون دوباره همه چيز عوض مي‌شود. در اين شرايط هم كه نمي‌شود كار كرد. ترجيح مي‌دهم اگر قرار است در ليگ برتر باشم جايي كار كنم كه ثبات داشته باشد تا بتوانم برنامه‌هايم را اجرا كنم. براي همين بقيه پيشنهادهايم را هم رد كردم. شايد بگويند ديوانه است ولي شما هم جاي من باشي قبول نمي‌كني. به هر حال من به باشگاه گفته‌ام «نه» و جوابم هم قطعي است. نمي‌خواهم خودم را وارد حاشيه كنم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)