51، 61، 71 ، 81 و حالا 91؟

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در طول تاریخ فعالیت خود در سال دوم از هر دهه قرن با قهرمانی و موفقیت بازی هایش را خاتمه داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرخپوشان پایتخت در سال 51 برای نخستین بار قهرمان ایران شدند آن هم در شرایطی که از 14 مسابقه برگزار شده، 13 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 

 

در سال 61 هم پرسپولیس قهرمان هر 2 جام در حال برگزاری آن روزها شد. لیگ تهران و جام حذفی ایران در سال های ابتدای جنگ تنها سهم مسابقات فوتبال بودند که به مرحله برگزاری رسیده و با قهرمانی پرسپولیس خاتمه پیدا کردند.

 

سال 71 اما تنها استثنا برای پرسپولیسی ها بود. سرخپوشان در این سال نایب قهرمان ایران و البته نایب قهرمان آسیا شدند در شرایطی که یک جام با یک گل اختلاف از دست رفت و جام دیگر در ضیافت پنالتی ها !

 

در خرداد 81 اما پرسپولیس قهرمان نخستین دوره لیگ برتر ایران (فصل 80-81) شد. این قهرمانی در شرایطی رقم خود که استقلال با یک تساوی در هفته پایانی می توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما این تیم در انزلی مقابل ملوان شکست خورد تا تک گل پیروزی بخش ابراهیم اسدی مقابل فجرسپاسی یک قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات سرخ اضافه کند.

 

و اما امسال در دومین سال از دهه 90 هستیم. نظر شما چیست؟ آیا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران بازخواهد گشت؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)